کد خبر: 270336
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۰:۴۱:۰۰
| |

انصارالله یمن:

حضور وزیر دولت مستعفی در نشست ورشو توطئه صهیونیستی است

دفتر سیاسی انصارالله یمن حضور وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در نشست ورشو را بخشی از توطئه صهیونیستی – آمریکایی علیه ملت‌های منطقه عنوان کرد.

حضور وزیر دولت مستعفی در نشست ورشو توطئه صهیونیستی است
کد خبر: 270336
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در بیانیه دفتر سیاسی انصارالله آمده است: مردم یمن با تلاش‌هایی که برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی انجام می گیرد ، مخالف هستند.


به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، انصارالله افزوده است: نشستن خالد الیمانی وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در کنار نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشان از اوج انحطاط، سقوط اخلاقی و ارزشی و سر سپردگی دولت مزدور و حامیان آن ها در ریاض و ابوظبی است.


دفتر سیاسی انصارالله در ادامه بیانیه خود تاکید کرده است که این عضو دولت مستعفی مردم یمن را نمایندگی نمی کند بلکه حضور در این نشست بیانگر خروج از ارزش ها، اصول و سنت های مردم یمن و پافشاری بر خیانت به مردم به شمار می آید.


جنبش انصارالله ، نشست ورشو را ننگی برای همه کسانی به شمار آورده که در آن شرکت کردند. روزهای 24 و 25 بهمن برابر با 13 و 14 فوریه، ورشو پایتخت لهستان میزبان آمریکا و هم پیمانان اوست تا به بهانه صلح در خاورمیانه دور تازه ای از ایران هراسی را آغاز کنند.


گرچه مانور تبلیغاتی گسترده ای از 21 دی و همزمان با اعلام برگزاری این نشست از سوی آمریکا و برخی رقبای منطقه ای ایران ایجاد شد اما تردیدهای مقامات اروپا برای حضور در این نشست از یک سو و اعلام برگزاری دور تازه نشست های سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه درباره خاورمیانه با محوریت سوریه؛ از سوی دیگر دستیابی به اهداف نشست ورشو را با چالش هایی روبرو کرد و به گفته بسیاری از کارشناسان این نشست با شکست مواجه شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها