کد خبر: 270499
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

در قسمت سیزدهم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از معدن نمک تا «دیرین دیرین» در گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با علی درخشی

علی درخشی را شاید بتوان با‌نمک‌ترین کارتونیست ایرانی نامید. او این نمک را به صورت مادرزادی با خود به همراه داشته است. درخشی اولین نمک‌هایش را در نوزادی بیرون ریخته است و در مراحل مختلف زندگی هم از معادن عمده نمک بوده است. اعتمادآنلاین در قالب سلول گفت‌وگو با علی درخشی گپ‌وگفتی کرده تا شما را با صاحب این معدن نمک آشنا کند.

حجم ویدیو: 48.03M | مدت زمان ویدیو: 00:22:46 دانلود ویدیو
کد خبر: 270499
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی درخشی را شاید بتوان با‌نمک‌ترین کارتونیست ایرانی نامید. او این نمک را به صورت مادرزادی با خود به همراه داشته است. درخشی اولین نمک‌هایش را در نوزادی بیرون ریخته است و در مراحل مختلف زندگی هم از معادن عمده نمک بوده است. آشنایی علی درخشی با مجله طنز و کاریکاتور و به صورت مشخص جواد علیزاده باعث شد تا نمک او یددار نیز بشود. در مراحل بعدی نمک او ویتامینه وآنتی باکتریال و... هم شد.

علی نمک‌های خود را در نشریات ایرانی، شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی پراکند به طوری که مجموعه حیات وحش او باعث شد که همه آرام آرام به نمک‌های علی اعتیاد پیدا کنند. درخشی که اعتیاد مردم به کارهایش را دید، با ابوالحسنی ساخت و پاخت کرد و جوهر نمک را در قالب «دیرین دیرین» در فضای مجازی پخش کرد. حالا همه ما به پر تعدادترین و با نمک‌ترین انیمیشن کوتاه ایرانی اعتیاد پیدا کرده‌ایم. اعتمادآنلاین در قالب سلول گفت‌وگو با علی درخشی گپ‌وگفتی کرده تا شما را با صاحب این معدن نمک آشنا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها