کد خبر: 270553
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۶:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از آمادگی ترکیه در ایجاد کانال مالی برای همکاری با ایران تا اعلام میزان بدهی بانک‌های دولتی به بانک مرکزی

آمادگی ترکیه در ایجاد کانال مالی برای همکاری با ایران، 900 هزار واحدمسکونی در دو سال آینده عرضه می‌شود، بدهی بانک‌های دولتی به بانک مرکزی 50 هزار و 700 میلیارد تومان است، خودروهای دپو شده با ثبت سفارش‌های جعلی تحویل سازمان تملیکی می‌شود و ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان می‌شود از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز جمعه بودند.

از آمادگی ترکیه در ایجاد کانال مالی برای همکاری با ایران تا اعلام میزان بدهی بانک‌های دولتی به بانک مرکزی
کد خبر: 270553
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۶:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان می‌شود ‌ بر اساس برآوردهای صندوق بین‌المللی پول ارزش تولید ناخالص داخلی ایران بر مبنای برابری قدرت خرید در سال 2018 برابر با 1749 میلیارد دلار بود که انتظار می‌رود تا سال 2023 به مرز 2356 میلیارد دلار برسد. در سال گذشته ایران هجدهمین اقتصاد دنیا در این رده‌بندی بود اما در سال 2023 میلادی به جایگاه پانزدهم دنیا خواهد رسید.

ایجاد کانال مالی ترکیه برای همکاری با ایران اردوغان، رییس‌جمهور ترکیه اعلام کرد این کشور برای پیوستن به SPV و ایجاد یک مکانیسم مالی مشابه برای همکاری‌های تجاری با ایران آماده است


900 هزار واحدمسکونی در دو سال آینده عرضه می‌شود وزیر راه و شهرسازی طی سفر به استان قم و دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی از عرضه 900 هزار واحد مسکونی در دو سال 98 و 99 خبر داد و گفت: تاکید ما بر عملیاتی کردن برنامه‌ها، مشارکت مردمی و جلب اعتماد عمومی است.


600 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها توزیع شد معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در شش ماه دوم سال با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، لاستیک عادلانه در حال توزیع است، گفت: امسال 600 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها توزیع شد.


بدهی بانک‌های دولتی به بانک مرکزی 50 هزار و 700 میلیارد تومان است مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی اعلام کرد بدهی بانک‌های دولتی به بانک مرکزی 50 هزار و 700 میلیارد تومان است که 41 هزار میلیارد تومان آن به بانک عامل بخش مسکن تعلق دارد.


خودروهای دپو شده با ثبت سفارش‌های جعلی تحویل سازمان تملیکی می‌شود مرکز مبارزه با جرائم سازمان یافته گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات سراسر کشور اعلام کرد که خودروهای در گمرک مانده با ثبت سفارش‌های جعلی، تحویل سازمان اموال تملیکی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها