کد خبر: 271256
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از سقوط شاخص در بازار سرمایه تا مشخص شدن سقف درآمدهای نفتی در لایحه بودجه

درخواست ارز مصرفی برای تولیدکنندگان، مجلس سقف درآمدهای نفتی را مشخص کرد، افزایش ظرفیت بنادر تجاری کشور از 19 میلیون به 234 میلیون تن و ایران صادرکننده بنزین شد از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از سقوط شاخص در بازار سرمایه تا مشخص شدن سقف درآمدهای نفتی در لایحه بودجه
کد خبر: 271256
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ارز مصرفی برای واردات را به تولیدکنندگان بدهند محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه نیازی به واردات مرغ نیست، گفت: ارزی را که می‌خواهند صرف واردات کنند به تولیدکنندگان بدهند و ما همان میزان مرغ را 10 درصد ارزان‌تر تحویل می‌دهیم.

ایران صادرکننده بنزین شد با تثبیت تولید بنزین به میزان 105میلیون لیتر در روز، محموله‌های بنزین ایران آماده صادرات شده و ایران به صادرکننده بنزین تبدیل شد.

مجلس سقف درآمدهای نفتی را مشخص کرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی جزییات لایحه بودجه 1398 کل کشور، سقف درآمدهای نفتی حاصل از صادرات را یک میلیون و 425 هزار و 382 میلیارد و یک میلیون ریال تعیین کردند.

افزایش ظرفیت بنادر تجاری کشور از 19 میلیون به 234 میلیون تن رسید محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش‌های زیادی در چهار دهه گذشته برای توسعه فعالیت‌های دریایی و بندری در ایران انجام شده به طوری که هم‌اکنون ظرفیت بنادر تجاری کشور از 19 میلیون تن به 234 میلیون تن افزایش یافته است.

عرضه حامل های انرژی به قیمت کشورهای همجوار با رای موافق نمایندگان، دولت در بازارچه‌های مرزی، حامل‌های انرژی را به قیمت کشورهای همجوار یا به قیمت بورس انرژی عرضه می‌کند.

شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 958 واحد افت و به ارتفاع 156 هزار واحد سقوط کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها