کد خبر: 271285
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

سرخط خبرهای ۲۸ بهمن ۹۷؛

از آخرین وضعیت حصر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد تا کلید خوردن طرح استیضاح رئیس‌جمهور

جلوگیری از برگزاری مراسم تشییع پوران شریعت رضوی در حسینیه ارشاد، اظهارات ظریف در کنفرانس امنیتی مونیخ، آخرین وضعیت حصر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و کلید خوردن طرح استیضاح رئیس‌جمهور مهمترین خبرهای 28 بهمن 97 بود.

حجم ویدیو: 4.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48 دانلود ویدیو
کد خبر: 271285
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی‌که از روز گذشته اعلام شده بود مراسم تشییع پیکر پوران شریعت رضوی همسر علی شریعتی قرار است در حسینیه ارشاد برگزار شود، مسئولان اجازه ورود افراد به ساختمان حسینیه ارشاد را ندادند. احسان شریعتی فرزند علی شریعتی در واکنش به این مسئله گفت: ساختمان حسینیه ارشاد برای ما یک نماد است؛ والا ساختمان هیچ ارزشی برای تفکر شریعتی ندارد. اگر اینجا را انتخاب کردیم و امروز می‌گویند حق ورود ندارید، شرم بر ما.

***

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه در سومین روز از برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ، گفت: اجرای کامل برجام از سوی ایران که به رغم خروج آمریکا ادامه یافته است، نقش اصلی در کاهش تنش و افزایش ثبات منطقه ای و جهانی ایفا کرده است اما ایران نمی‌تواند به تنهایی هزینه‌های دستاورد‌های جهانی را بپردازد؛ چه توافق هسته‌ای باشد و یا مبارزه با قاچاق مواد مخدر و یا قاچاق انسان. اروپا نیز لازم است سرمایه گذاری کند.

***

نرگس موسوی فرزند میرحسین و رهنورد درباره آخرین وضعیت حصر با بیان اینکه تغییر اساسی در شکل و مفهوم حصر اتفاق نیفتاده است، گفت: پدر و مادرم جز با خانواده و تیم مسئول حصر، با فرد دیگری ملاقات ندارند؛ برای تغییر در وضعیت حصر وعده‌ای داده نشده است.

***

طرح استیضاح و عدم کفایت سیاسی حسن روحانی، رییس‌جمهوری دوباره در مجلس کلید خورد، این طرح که به‌وسیله مجتبی ذوالنوری، نماینده اصولگرای قم و چهره نزدیک به جبهه پایداری دنبال می‌شود، تنها 9 امضا دارد.

***

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح نشست روز گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اوضاع پالرمو در مجمع خوب نیست، گفته: اگر پالرمو رای نداشته باشد CFT هم رای نمی‌‌آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها