کد خبر: 271866
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید بر درست بودن حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی تا انتقاد از نابرابری ساختاری

تاکید عرب‌سرخی به درست بودن حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی، هموار نبودن راه رسیدن به اصلاح قانون اساسی، اشاره به نبودن عدالت و ارتباط آن با اعتراض از جمله مهم‌ترین خبرهای احزاب امروز بودند.

از تاکید بر درست بودن حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی تا انتقاد از نابرابری ساختاری
کد خبر: 271866
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای احزاب اعتمادآنلاین ، امروز سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه با شما هستیم؛

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد که مسئولیت نسل جوان در گام دوم انقلاب از تمام اقشار بیشتر است .

فیض‌‌الله‌ عرب‌‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر درست بودن حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی گفت: اگر اصلاح‌طلبان در آن مقطع حساس از آقای روحانی حمایت نمی‌کردند، چه تصمیم دیگری می‌توانستند بگیرند؟ بنابراین باید گفت، تصمیمی که اصلاح‌طلبان در دو انتخابات 92 و 96 گرفتند، کار درستی بود.

آذر منصوری، قائم مقام حزب اتحاد ملت سخن گفتن از اصلاح قانون اساسی را سخن گفتن از مطلوبی دانست که راه رسیدن به آن در شرایط فعلی هموار نیست.

ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه بخشی از مردم احساس می‌کنند دائما در یک نابرابری ساختاری حضور دارند، گفته فقر باعث شورش نمی‌شود، حس فقر است که مردم را به شورش وا می‌دارد. بی‌عدالتی است که مردم را به شورش و اعتراض وا می‌دارد.

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا با بیان اینکه پیشرفت‌های ما در همه اهداف انقلاب به یک اندازه نبوده بیان کرد که نظام و دولت‌ها توانستند هدف استقلال را تا حد زیادی محقق سازند، اما در هدفی مانند عدالت، دستاورد ضعیف‌تری داشتیم. همچنین در عرصه آزادی نسبت به استقلال نمره کمتری به خودمان می‌دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها