کد خبر: 272193
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین اخبار سیاسی/ ۱ اسفندماه ۱۳۹۷

انتقاد دولتی‌ها از استیضاح روحانی و شکایات بی‌سرانجام رییس دولت اصلاحات

همچنان بازار بحث طرح استیضاح یا عدم کفایت رییس‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی داغ است. هرچند که دولتی‌ها به این اتفاق انتقاد دارند. از جمله محمود واعظی رییس دفتر ریاست‌جمهوری و همین طور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهوری که این طرح استیضاح را به زعم خود به مصلحت کشور ندانسته‌اند.

انتقاد دولتی‌ها از استیضاح روحانی و شکایات بی‌سرانجام رییس دولت اصلاحات
کد خبر: 272193
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: همچنان بازار بحث طرح استیضاح یا عدم کفایت رییس‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی داغ است. هرچند که دولتی‌ها به این اتفاق انتقاد دارند. از جمله محمود واعظی رییس دفتر ریاست‌جمهوری و همین طور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهوری که این طرح استیضاح را به زعم خود به مصلحت کشور ندانسته‌اند. تکذیب نامه منتسب به علیرضا بهشتی، آخرین وضعیت شکایات رییس دولت اصلاحات و نیز سرنوشت مبهم لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام و ادامه تهدید دلواپسان دیگر اخبارمهم سیاسی کشور هستند.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنید:

آیت‌الله سیدمصطفی محقق داماد عضو فرهنگستان علوم گفت که ایمان و کفر قلبی است و در حقوق شهروندی اثری ندارد.

صادق خرازی، نماینده پیشین ایران در مقر سازمان ملل گفته ما برای امنیت باید خارج از مرزها فعال باشیم.

محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری درباره طرح استیضاح رییس‌جمهوری گفته این طرح جنبه تبلیغاتی دارد. همچنین حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهوری درباره این مساله اعلام کرده که «طرح استیضاح در این زمان به مصلحت کشور نیست».

شهیندخت مولاوردی معاون سابق رییس‌جمهوری گفت: افرادی از فیلترینگ حمایت کردند که خودشان از فیلترشکن استفاده می‌کنند.

تهدیدکنندگان پیامکی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفته‌اند که تصویب لایحه پالرمو خیانت به کشور است و به زودی تجمع قانونی برگزار خواهیم کرد.

علی‌محمد نمازی عضو حزب کارگزاران پیشنهاد داد که تصویب لایحه پالرمو به رفراندوم گذاشته شود.

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از وضعیت عدالت اجتماعی در کشور گفته است که «متاسفانه هنوز در کشور فرهنگ پارتی‌بازی وجود دارد».

علیرضا بهشتی نامه‌ای که اخیرا منتسب به او در فضای اجتماعی منتشر شده را تکذیب کرده و گفته است که «نامه‌ای به رهبر انقلاب ننوشته‌ام و ادبیات آنچه منتشر شده از قلم من فرسنگ‌ها فاصله دارد».

جواد امام در توضیح آخرین وضعیت شکایات رییس دولت اصلاحات از سردار نقدی، جواد کریمی‌قدوسی و حسین شریعتمداری گفته است که به هیچ کدام از این شکایات رسیدگی نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها