کد خبر: 272559
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

یزدانی، سرپرست تیم «شهرداری سیرجان» در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

چرا تیمی که نمی‌تواند زمین آماده کند وارد لیگ می‌شود؟/ این رفتارها توهین به سازمان لیگ و فوتبال زنان است

یزدانی، سرپرست تیم شهرداری سیرجان با اشاره به حاشیه‌های امروز بازی این تیم با آذرخش گفت: «این رفتارها توهین به سازمان لیگ  و فوتبال زنان است. چنین رفتارهایی خجالت آور است. سرپرست باشگاه آذرخش حتی یک نامه نداشت که با آن  بتوانیم داخل زمین برویم.»

چرا تیمی که نمی‌تواند زمین آماده کند وارد لیگ می‌شود؟/ این رفتارها توهین به سازمان لیگ و فوتبال زنان است
کد خبر: 272559
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ طبق برنامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان قرار بود امروز تیم‌های آذرخش و شهرداری سیرجان به مصاف یکدیگر بروند.

چمن ورزشگاه اکباتان که به طور معمول بازی‌های آذرخش در آن برگزار می‌شد آماده نبود و تیم آذرخش شب گذشته اعلام کرد بازی در ورزشگاه رسالت برگزار خواهد شد.

طبق برنامه قرار بود بازی از ساعت 12 آغاز شود اما وقتی 2 تیم و عوامل برگزاری مسابقه به ورزشگاه رفتند، نگهبان ورزشگاه رسالت اعلام کرد با او هماهنگ نشده و اجازه برگزاری بازی را نمی‌دهد.

یزدانی، سرپرست شهرداری سیرجان در این رابطه به اعتمادآنلاین گفت: «این رفتارها توهین به سازمان لیگ و فوتبال زنان است. چنین رفتارهایی خجالت‌آور است. سرپرست باشگاه آذرخش حتی یک نامه نداشت که با آن بتوانیم داخل زمین برویم. بازی باید ساعت 12 شروع می‌شد اما به ساعت 2 موکول شد. وقتی وضعیت فوتبال زنان در پایتخت اینطور است از شهر‌های لب مرزی چه انتظاری دارید؟»

یزدانی که از وضعیت پیش آمده بسیار ناراضی بود و بازیکنانش به دلیل نبود برنامه‌ریزی درست تیم آذرخش مجبور شدند ساعتی گوشه خیابان بنشینند، شرایط تیمش را اینگونه توصیف کرد: «بدن بازیکنان سرد شده و برای گرم کردن هم به مشکل برخوردیم. هیچکدام از بازیکنان ما به پروازشان نمی‌رسند و تیم کلی خسارت دیده است. چرا تیمی که نمی‌تواند زمین آماده کند وارد لیگ می‌شود.»

او ادامه داد: «آنچه امروز در مورد بازی آذرخش و شهرداری سیرجان پیش آمد بروز چهره زشت کمبود امکانات، بی‌توجهی و سهل‌انگاری مسئولان در ارتباط با ورزش و فوتبال زنان است. شاید زمان آن رسیده باشد که فدراسیون بودجه و برنامه‌ریزی بیشتری را برای فوتبال زنان در نظر بگیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات عجیب و نادری در این رشته نباشیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها