کد خبر: 273235
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۲:۰۰
| |

فرماندار آستارا تاکید کرد:

استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در بندر آستارا

فرماندار آستارا براتخاذ تدابیر لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید از فرصت گردشگر پذیری شهرستان برای توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان بهره لازم را ببریم.

استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در بندر آستارا
کد خبر: 273235
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه خدمات تسهیلات سفر که در محل شهرداری این شهر برگزار شد، بیان کرد: به دلیل قرار گرفتن در آستانه سال نو و گردشگرپذیر بودن شهرستان در ایام نوروزباید تدابیر لازم برای میزبانی شایسته از مسافران را داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه شهر مرزی بندر آستارا در روزهای آخر هفته میزبان مسافران و گردشگرانی از شهرها و استان‌های همجوار است، تصریح‌کرد: باید از فرصت گردشگر پذیری شهرستان برای توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان بهره لازم را ببریم.

رستم زاد ضمن تاکید بر زیباسازی محیطی شهر اظهارداشت: با نصب تابلوهای الکترونیکی در سطح شهر به زیبایی شهر آستارا افزوده خواهد شد.

وی با بیان‌اینکه باید از ظرفیت‌ و نیروهای سازمان‌های مردم نهاد بهره‌گرفته شود، اضافه کرد: مردم آستارا اهل مشارکت هستند و باید از این ظرفیت در راستای عمران و آبادانی شهرستان بهره گرفته شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه نیروهای شهرداری از زحمتکش‌ترین قشر جامعه هستند، خاطرنشان‌ کرد: نیروهای شهرداری بی‌ادعا هستند و در راستای در زیباسازی شهر گام برمی‌دارند که قابل تحسین است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها