کد خبر: 273343
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۰۸:۰۵:۰۰
| |

استارت طرح نوروزی هلال احمر از هفته پایانی اسفند

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد که طرح نوروزی سازمان امداد و نجات هلال احمر از 25اسفند ماه آغاز خواهد شد و تا 17فروردین ادامه خواهد داشت.

استارت طرح نوروزی هلال احمر از هفته پایانی اسفند
کد خبر: 273343
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۰۸:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مرتضی سلیمی درباره طرح نوروزی سازمان امداد نجات هلال احمر گفت: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده، طرح نوروزی سازمان امداد و نجات هلال احمر از روز 25 اسفند ماه در سطح کشور آغاز خواهد شد و تا روز 17 فروردین ادامه خواهد داشت. سازمان امداد و نجات هلال احمر از حداکثر ظرفیت برای این طرح نوروزی استفاده کرده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه روزانه 5800نفر از امدادگران و نجاتگران این سازمان در 1421 پایگاه خدمات را به مسافران نوروزی ارائه می‌کنند، گفت: 559پایگاه ثابت و بیش از 862پایگاه نیز به صورت موقت در سراسر کشور مستقر خواهند شد. تیم‌های خواهران در ورودی شهر ها، تیم‌های واکنش‌ سریع در مراکز استان‌ها و تیم‌های امداد هوایی نیز شعاع 150کیلومتری خود را پوشش خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از امدادهوایی، آمبولانس، اتوبوس‌آمبولانس، خودرو نجات و... استفاده خواهد شد، گفت: 24 فروند بالگرد امدادی، 143دستگاه آمبولانس، 19دستگاه اتوبوس آمبولانس و 456 خودرو نجات به کار گرفته خواهد شد و در صورت بروز حوادث و سوانح آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود. همچنین مجموع منابع نسبت به طرح نوروزی سال گذشته سه درصد رشد کرده است و حدود 30هزار نفر از امدادگران و نجاتگران نیز در دوره‌های بازآموزی دوره‌های آمادگی برای پاسخگویی به حوادث شرکت کرده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها