کد خبر: 273673
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ دوشنبه ۶ اسفندماه ۱۳۹۷

از واکنش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تاخیر در تصویب FATF تا تاکید بر ثابت ماندن مواضع روحانی

واکنش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تاخیر در تصویب لوایح مربوط به FATF، تاکید بهزاد نبوی به تغییر نکردن روحانی و نظر عبدالله ناصری درباره تصویب لایحه پالرمو از جمله مهم‌ترین خبرهای امروز احزاب بودند.

از واکنش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تاخیر در تصویب FATF تا تاکید بر ثابت ماندن مواضع روحانی
کد خبر: 273673
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای احزاب اعتمادآنلاین ، امروز دوشنبه 6 اسفندماه با شما هستیم؛

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه این مکتب اقتصادی اسلام است که ثروت را تبدیل به ابزار جهاد فی سبیل‌الله و خرید بهشت می‌کند،‌ گفت: این چه مکتب اقتصادی است که ثروتمندی می‌سازد که ثروتش صرف خوشگذرانی و نفسانیات او نمی‌شود.

قاسم میرزایی‌نیکو، عضو کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است که لازمه‌ فعالیت احزاب و جریانات سیاسی اختلاف‌نظر است، اما باید در سطح اول منافع ملی را به عنوان اولویت در نظر گیرند و سپس حق بیان نظرات خود را داشته باشند.

عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان عنوان کرد: تردید ندارم که پالرمو در نهایت امضا خواهد شد، اما مخالفان پالرمو و کنوانسیون‌های مشابه، ابتدا هزینه‌ای را بر کشور تحمیل می‌کنند و سپس به آن تن می‌دهند.

بهزاد نبوی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه روحانی تغییر نکرده و همان روحانی دوره قبل است که برجام یعنی یکی از افتخارات کشور در قراردادهای خارجی را به سرانجام رساند؛ گفت: روحانی امروز تحت شدیدترین فشارها از سوی دولت ترامپ و متحدین تندرو او در داخل قرار دارد و نمی‌تواند مانند من و امثال من، حتی فشارهای داخلی را افشا و کار را به مقابله بکشاند.

غلامرضا انصاری، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران با اشاره به اعلام جزئیات لایحه جامع انتخابات درباره شروط جدید برای کاندیداتوری در انتخابات‌های مجلس و شوراهای شهر و روستا، با تاکید بر این موضوع که انتخابات بدون احزاب، مانند پرواز بدون بال است، گفت: در همه جای دنیا که دموکراسی مبتنی بر انتخابات است، احزاب سیاسی تعیین‌کننده هستند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در بیانیه‌ای به طولانی شدن روند تصویب لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها