کد خبر: 274503
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۹ ۱۷:۱۶:۰۰
| |

سرمربی تیم تراکتورسازی:

تاثیرگذاری بازیکنان جدید زمان می‌برد

جرج لیکنز سرمربی تیم تراکتورسازی عنوان کرد: از آنجایی که بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند، باید زمان بگذرد تا این بازیکنان با بقیه هم تیمی‌هایشان هماهنگ شده و در بهبود نتیجه بازی تاثیر گذار باشند.

تاثیرگذاری بازیکنان جدید زمان می‌برد
کد خبر: 274503
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۹ ۱۷:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جرج لیکنز عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان با اشاره به تمرینات خیلی خوب تیمش در طول هفته جاری، افزود: تیم سپاهان یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ برتر محسوب می شود و در نتایج اخیر این تیم وضعیت خوب تیم قابل مشاهده است.


وی اضافه کرد: تیم سپاهان در بازی های هوایی خوب ظاهر می شود و باید در بازی فردا بازیکنانم مواظب این حرکات باشند.


سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز با بیان اینکه لی اروین مدتی از باشگاه دور بوده است، گفت: نمی توانیم برای حضور این بازیکن در بازی های آتی تیم شتاب زده عمل کنیم و باید زمان طی شود تا به شرایط ایده ال برگردد.


وی با اشاره به اینکه ساسان انصاری در بازی فردا مقابل تیم فوتبال سپاهان شانس بازی زیادی دارد، در خصوص بازی نه چندان جالب تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: به دلیل کیفیت زمین بازی و عجله کردن بازیکنانم در این بازی نتوانستیم از موقعیت های بوجود آمده استفاده کرده و نتیجه بازی را به سود خود تمام کنیم.


لیکنز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید چرا با وجود اینکه بازیکنان نامی تیم در دقایقی از بازی احساس خستگی می کنند و بازیکن خوبی هم روی نیمکت وجود دارند، تعویض نمی شوند؟ گفت: معتقد هستم که با ایجاد حس رقابت در پست هایی شرایط این رقابت را در بین شاگردانم بوجود می آورم.


سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: از هواداران تیم انتظار دارم تا در بازی فردا مقابل تیم سپاهان اصفهان مثل بازی های قبل با حمایت های بی امان خود ما را در رسیدن به پیروزی همراهی کنند تا شاهد درخشش تیم تراکتورسازی باشیم.


وی همچنین در مورد بازی با نساجی عنوان کرد: بعد از تساوی در بازی با نساجی انگیزه ای در بین شاگردانم برای به ثمر رساندن گل پیروزی نبود و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.


وی با اعلام اینکه اشکان دژاگه، عبداله زاده و همچنین اخباری در بازی فردا غائب خواهند بود، خاطرنشان کرد: با وجودی که در بازی گذشته به بچه ها تذکر داده بودم، اشکان در صحنه ای که خطا نبود کارت زرد گرفت و بازی فردا را از دست داد.


وی افزود: عبداله زاده هم که در تمرینات تیم دچار مصدومیت شده است به احتمال زیاد در بازی فردا تیمش را همراهی نخواهد کرد.


سرمربی تیم سپاهان به دلیل تاخیر پرواز نتوانست در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تراکتورسازی حضور داشته باشد.


تیم تراکتورسازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل تیم سپاهان صف آرایی می کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها