کد خبر: 274552
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

بعد از شکست ترامپ در ویتنام؛

کوشنر هم با دست خالی از خاورمیانه بازگشت

بعد از ترامپ، جارد کوشنر، داماد او نیز از آخرین مذاکراتش در راستای برنامه‌های کاخ سفید دست خالی بازگشت.

کوشنر هم با دست خالی از خاورمیانه بازگشت
کد خبر: 274552
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از ترامپ، جارد کوشنر داماد او نیز از آخرین مذاکراتش در راستای برنامه‌های کاخ سفید دست خالی بازگشت.

به گزارش اعتمادآنلاین ، جارد کوشنر داماد ترامپ و مشاورش در امور خاورمیانه، از آخرین سفر خود به این منطقه برای بازاریابی توافق قرن دست خالی به واشنگتن بازگشت.

رویترز در رابطه با سفر هفته گذشته کوشنر به منطقه خبر داد سفر او هیچ چیز تازه‌ای در رابطه با توافق قرن نسبت به سفر ماه ژوئنش به همراه نداشت و کوشنر بیش از آنکه به دنبال پیشبرد این توافق در بخش سیاسی باشد، معاملات اقتصادی را با کشورهای میزبان خود مطرح کرد.

بر اساس گزارش منتشر شده با وجود آنکه او با رهبران امارات متحده عربی، بحرین، عمان و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با وجود اتهامش در دخالت در قتل خاشقجی ملاقات کرد، اما نتوانست راهکاری برای پیشبرد معامله قرن که در آن مسئله قدس و حق بازگشت آوارگان در کنار شهرک‌های مهاجرپذیر در مناطق اشغالی 1967 به شکل قابل قبولی لحاظ نشده است، بیابد.

یک منبع آگاه هم در این رابطه به رویترز خبر داد کوشنر که یک مجری پروژه‌های ساختمانی است و تجربه چندانی در امور دیپلماسی جهانی و مذاکرات سیاسی ندارد به دنبال امضای قرار داد و بعد گفت‌وگو در مورد جزئیات بود و در این راستا خواستار مشارکت 65 میلیارد دلاری کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس در این امر شد.

منابع آگاه به رویترز خبر دادند کوشنر در جریان این سفر، روز چهارشنبه به آنکارا سفر کرد و به دور از رسانه‌ها با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه نیز گفت‌وگو کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها