کد خبر: 274578
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۰۹:۱۳:۵۰
| |

احمد صفری، نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

ترسیم چهره دیگری از انقلاب با اجرای بیانیه رهبری

احمد صفری، نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل منویات رهبر معظم انقلاب که در بیانیه ایشان موسوم به «گام دوم انقلاب» منتشر شد می‌تواند چهره دیگری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای جمهوری اسلامی را در ورود به پنجمین دهه از حیات طیبه خود ترسیم کند.

ترسیم چهره دیگری از انقلاب با اجرای بیانیه رهبری
کد خبر: 274578
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۰۹:۱۳:۵۰

اعتمادآنلاین| احمد صفری، نماینده کرمانشاه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانیه مهم خود به چگونگی شکل گیری انقلاب و ویژگی های منحصر به فرد آن پرداخته اند، انقلابی که تنها با اتکا به مردم و رهبری حضرت امام (ره) توانست همه قدرت های آن زمان را کنار زده و رژیم طاغوت را به زیر بکشد.


وی ادامه داد: در فرازهایی از بیانیه معظم له بر اتحاد، همدلی، همبستگی و یکپارچگی میان ملت و دولت و در عین حال خدمتگزاری به اقشار مختلف جامعه تاکید شده است که این موضوع به خوبی اهمیت همدلی و دلسوزی مسئولان نسبت به مردم را می رساند.


صفری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همانند امام راحل (ره) چه در این بیانیه و چه در سخنان گذشته خود بر خدمتگزاری به مردم تاکید کرده اند چرا که ملت نجیب ما در طول 40 سال گذشته بزرگترین و مستحکم ترین پناهگاه برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در این مدت مردم هر زمان که لازم بوده چه در زمان راهپیمایی ها، چه در زمان انتخابات و چه در زمان محکومیت فتنه گران و آشوب طلبان حضوری پرشور و دشمن شکن در صحنه داشته اند و تمام قد از انقلاب و ولایت حمایت کرده اند بنابراین امروز مسئولان وظیفه دارند که با تبعیت از فرمایش های رهبری تمام توانشان را برای خدمت به مردم به کار گیرند.


وی افزود: بخش دیگری از بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب توجه به چند نکته مهم از جمله دانش و پژوهش، اخلاق مداری، وضعیت اقتصادی، عدالت طبی و مبارزه با فساد و حرکت به سمت استقلال و آزادی بیشتر را مورد تاکید قرار داده است.


صفری گفت: رهبر معظم انقلاب دست بر روی موضوعاتی گذاشته اند که همگی جزء مطالبات مردم است و این یعنی اینکه ایشان به خوبی نیازهای مردم را می شناسند و دولتمردان و سایر مسئولان برای تحقق آن ها باید اقدام های اساسی را انجام دهند.


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک عمل به این منویات و تحقق آنچه که مدنظر رهبری معظم قرار دارد چهره دیگری از ایران و انقلاب اسلامی را در پنجمین دهه فعالیت خود ترسیم کرده و علاوه بر حل مشکلات فعلی می تواند دشمنان را برای همیشه ناامید کند.


وی در پایان گفت: نمایندگان و منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی اجرای کامل فرمایش ها و توصیه های دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود دانسته و برای اجرایی کردن آن ها تلاش می کنند.


حضرت‌ آیت ‌الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن ماه امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها