کد خبر: 274609
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۴:۲۰:۰۰
| |

برنامه‌های اون بعد از شکست نشست با ترامپ

«کیم جون اون»، رهبر کره شمالی بعد از شکست دور دوم مذاکراتش با دونالد ترامپ صبح تا بعد از ظهر امروز جمعه (به وقت محلی) را در هتل محل اقامتش سپری کرده و برنامه‌های حضور و فعالیت‌هایش را در هانوی لغو کرد.

برنامه‌های اون بعد از شکست نشست با ترامپ
کد خبر: 274609
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۱۴:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «کیم جون اون» رهبر کره شمالی بعد از شکست دور دوم مذاکراتش با دونالد ترامپ از صبح تا بعدازظهر امروز جمعه (به وقت محلی) را در هتل محل اقامتش سپری کرده و برنامه‌های حضور و فعالیت‌هایش را در هانوی لغو کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از یک منبع دیپلماتیک در هانوی خبر داد «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی قرار است روز شنبه (به وقت محلی) هانوی را به سوی مرز چین ترک کند.

براساس برنامه‌های سفر رهبر کره شمالی او قرار بود از کودکستان دوستی ویتنام و جمهوری خلق کره در هانوی بازدید کند، اما این برنامه لغو شد. هرچند دیدار با رئیس‌جمهور ویتنام و ضیافت نخست‌وزیر این کشور نیز جزو این برنامه‌ها است.

گفته می‌شود اون پیش از عزیمت به سوی مرز، از مقبره هوشی مین، رهبر معروف ویتنامی هم بازدید خواهد کرد، تا بعد از آن سفر 66 ساعته خود را به سوی پیونگ یانگ آغاز کند.

او بعد از سوار شدن به قطار مخصوص خود که در منطقه مرزی «دونگ دانگ» انتظار او را می‌کشد در پکن توقف و با رهبر چین نیز گفت‌وگوی کوتاهی خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها