کد خبر: 275153
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷

تردید مجمع در تصویب پالرمو و پرونده بی‌نتیجه کریمی قدوسی

تعویق در تصمیم‌گیری اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تصویب یا رد لایحه پالرمو امروز با واکنش‌ها و حواشی زیادی در رسانه‌های خبری کشور همراه بود. به ویژه آنکه برخی از اعضای مجمع نیز نسبت به اظهارات اخیر حسن روحانی واکنش نشان داده و موضع‌گیری کردند.

تردید مجمع در تصویب پالرمو و پرونده بی‌نتیجه کریمی قدوسی
کد خبر: 275153
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: تعویق در تصمیم‌گیری اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تصویب یا رد لایحه پالرمو امروز با واکنش‌ها و حواشی زیادی در رسانه‌های خبری کشور همراه بود. به ویژه آنکه برخی از اعضای مجمع نیز نسبت به اظهارات اخیر حسن روحانی واکنش نشان داده و موضع‌گیری کردند.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

لایحه پالرمو امروز هم در مجمع به نتیجه‌ای نرسید و به پیشنهاد مجید انصاری تصمیم‌گیری درباره این لایحه تا بعد از نوروز به تعویق افتاد.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه از «رفراندوم هراسی نداریم» گفته که آماده‌ایم تا با منتقدان نظارت استصوابی نشست برگزار کنیم.

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس‌جمهوری اعلام کرد که شکایت دولت از جواد کریمی‌قدوسی به نتیجه‌ای نرسید.

غلامعلی حداد عادل امروز ریاست شورای وحدت اصولگرایان را عهده‌دار شد.

علی لاریجانی از تماس تلفنی با محمدجواد ظریف بعد از استعفایش خبر داده و گفته که «ظریف چندباری تلفن او را جواب نداده ولی در نهایت با هم صحبت کردند و قرار شد تا ظریف مشکلاتش را طی نامه‌ای خطاب به روحانی اعلام کند».

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در انتقادی از حسن روحانی درباره اظهارات او از مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته: رییس‌جمهور محترم ، اخیرا در خصوص مجمع تشخیص مصلحت نظام مطالبی را به تعریض بیان کردند که لحن ایشان قابل قبول نیست و این تعبیر که «ده، بیست نفر نشسته‌اند و برای مردم تصمیم میگیرند!» هم سخنی هضم‌ناپذیر است.

علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه از شنود ایمیل ارسالی محمدجواد ظریف به حسن روحانی خبر داده و مدعی شده که این اتفاق تازه‌ای نبوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها