کد خبر: 275206
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۰۷:۱۰:۰۰
| |

قطار رهبر کره شمالی در مسیر بازگشت/ رزمایش کره جنوبی و آمریکا متوقف شد

در حالی که منابع آگاه چینی از رسیدن قطار مخصوص رهبر کره شمالی به مناطق مرکزی این کشور خبر می‌دهند، منابع آگاه در سئول خبر دادند آمریکا و کره جنوبی مانور راهبردی سالانه خود را برگزار نخواهند کرد.

قطار رهبر کره شمالی در مسیر بازگشت/ رزمایش کره جنوبی و آمریکا متوقف شد
کد خبر: 275206
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۰۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که منابع آگاه چینی از رسیدن قطار مخصوص رهبر کره شمالی به مناطق مرکزی این کشور خبر می‌دهند، منابع آگاه در سئول خبر دادند آمریکا و کره جنوبی مانور راهبردی سالانه خود را برگزار نخواهند کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی در خبری که بامداد امروز مخابره شد اعلام کرد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مسیر خود از مرز ویتنام به سوی پکن پایتخت چین در حرکت است اما هنوز مشخص نیست که او در پایتخت چین برای گفت‌وگو با رهبر این کشور توقف خواهد کرد یا سفر 60 ساعته برگشت به پیونگ‌یانگ را بدون توقف ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد رزمایش بزرگ سالانه خود را با نیروهای آمریکایی انجام نخواهد داد.

وزارت دفاع کره جنوبی در بیانیه‌ای که امروز یکشنبه اعلام شد تاکید کرد به جای دو رزمایش گسترده با نیروهای آمریکایی، یک رزمایش محدود با هدف حفظ آمادگی نظامی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مانور گسترده ارتش‌های آمریکا و کره جنوبی که هر سال برگزار می‌شود واکنش‌های تند پیونگ یانگ را به همراه داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها