کد خبر: 275786
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۲:۳۴:۰۰
| |

تاکید مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل اقتصادی؛

صباغیان: مردم انتظار دارند مجلس فکری برای گرانی‌ها کند/ پزشکیان: کمیسیون اقتصادی موظف شده گزارشاتی را تهیه کند

محمدرضا صباغیان، نماینده بافق در مجلس ضمن درخواست جلسه غیرعلنی برای بررسی مشکلات اقتصادی گفت: ما از دولت ناامید شده‌ایم اما سوال ما این است چرا مجلس فکری به حال گرانی‌ها نمی‌کند چراکه وقتی به حوزه انتخابیه می‌رویم هیچ پاسخی برای مردم نداریم.

صباغیان: مردم انتظار دارند مجلس فکری برای گرانی‌ها کند/ پزشکیان: کمیسیون اقتصادی موظف شده گزارشاتی را تهیه کند
کد خبر: 275786
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۲:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا صباغیان، نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رئیسه مجلس، بیان کرد: مشکلات ناشی از گرانی افسارگسیخته دامان مردم را گرفته و فشار زیادی بر جامعه وارد می کند و تعجب می کنم چرا مجلس به داد مردم نمی رسد. ما در هفته جاری به مسئله قانون انتخابات پرداختیم و چه اشکالی داشت یک ماه آینده این دستور را دنبال می کردیم و امروز جلساتی را برای گرانی ها داشتیم.

وی افزود: بارها درخواست دادیم که در جلسات غیرعلنی با حضور مسئولین مسئله گرانی و افزایش قیمت ها بررسی شود و ببینیم تحریم ها چقدر تاثیر داشته و چقدر سوءمدیریت و عدم نظارت باعث گرانی شده اما هنوز هیچ پاسخی به درخواست های ما داده نشده است.

صباغیان بافقی با انتقاد از عملکرد شورای عالی هماهنگی اقتصادی، گفت: مردم منتظر مجلس هستند و مجلس منتظر این شورا که کاری هم صورت نگرفته و تنها چند مصوبه معمولی داشتند.

به گزارش خانه ملت، در پاسخ به این تذکر مسعود پزشکیان رئیس جلسه تاکید کرد: ما در مورد گرانی جلسات غیرعلنی داشته ایم و درخواست شما نیز در هیات رئیسه مطرح شده اما به دلیل آنکه بودجه در جریان بود قرار شد بعد به آن برسیم و کمیسیون اقتصادی نیز موظف شده گزارشاتی را تهیه کند.
منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها