کد خبر: 276047
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۰۹:۳۴:۰۰
| |

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی:

با قدرت در غرب آسیا شرکت می‌کنیم

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش برابر شهرداری گرگان در هفته شانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: وضعیت تیممان خوب است و تلاش می‌کنیم با قدرت در رقابت‌های غرب آسیا شرکت کنیم.

با قدرت در غرب آسیا شرکت می‌کنیم
کد خبر: 276047
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۰۹:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مهران حاتمی پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری گرگان در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال گفت: در این مسابقه بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم برنده شویم. البته به نظر من تیم شهرداری گرگان به دلیل بازی بعدی اش در این دیدار از تمام توان خود استفاده نکرد و همین مساله نیز بر نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود.


سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی ادامه داد: بازیکنان ما در این مسابقه عملکرد خیلی خوبی داشتند و توانستند آنچه که لازم بود را انجام دهند و برنده شوند. من از عملکرد بازیکنان راضی هستم.


او که تیمش نماینده بسکتبال ایران در رقابت های غرب آسیا نیز هست با اشاره به سطح بالای این رقابت ها بیان کرد: رقابت های غرب آسیا همیشه کیفیت بالایی داشته و تیم ها با قدرت در مسابقات شرکت می کنند. در این دوره نیز قطعا همینطور خواهد بود.


حاتمی افزود: در این مدت در تمرین بودیم و سعی کردیم که شرایطمان را به خوبی حفظ کنیم. وضعیت بازیکنان نیز خوب است و قطعا هدف ما حضور با قدرت در رقابت های غرب آسیا است.


سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی درباره وضعیت حریفان تیمش در غرب آسیا نیز گفت: اکنون شرایط طوری شده که کشورهای مختلف بازیکن خارجی تبعه کرده اند و از آنها در تیم های باشگاهی استفاده می کنند. در کنار آن تیم‌ها بازیکنان خارجی هم می‌گیرند و با ترکیبی کاملا قدرتمند به میدان می آیند. ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم که با بهترین شرایط در این تورنمنت شرکت کنیم.


او در پاسخ به این سوال که پتروشیمی از عنوان قهرمانی اش در غرب آسیا دفاع خواهد کرد یا نه؟ گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. قطعا کار سختی داریم اما می دانم که بازیکنان و مجموعه تیم با تمام وجود رقابت خواهند کرد.


در این رقابت ها پتروشیمی با نماینده فلسطین و عراق مصاف می کند و شیمیدر با تیم هایی از لبنان و سوریه پیکار می کند.


شیمیدر در گروه اول با هومنتمن لبنان و الجیش سوریه قرار گرفته است و پتروشیمی هم در گروه دوم با قلندیا فلسطین و نفت بغداد بازی خواهد کرد.


رقابت‌های باشگاه های غرب آسیا نوزدهم تا بیست و سوم اسفند برگزار می شود و پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها