کد خبر: 276245
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

احمد سالک، عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

نمره دولت در سال 97 زیر 10 است/ من شرمنده مردم هستم/ نمره نیروهای نظامی بالاست/ مجلس در سال 97 فعال و متوسط به بالا اقدام کرد

احمد سالک، عضو فراکسیون ولایی مجلس تأکید کرد: با توجه به مسائلی که در سال 97 پیش آمد ازجمله مذاکرات، رشد قیمت کالاها و ضعف مدیریت‌ها به دولت نمره زیر 10 می‌دهم.

نمره دولت در سال 97 زیر 10 است/ من شرمنده مردم هستم/ نمره نیروهای نظامی بالاست/ مجلس در سال 97 فعال و متوسط به بالا اقدام کرد
کد خبر: 276245
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد سالک، نماینده اصفهان و عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین در خصوص اقدام شاخص فراکسیون ولایی در سال 97، گفت: اقدامات زیادی انجام دادیم. مهم‌ترین اقدام شاخص، بیانیه‌هایی مختلفی است که در مناسبت‌ها داده شد. در خصوص مشکلات اقتصادی هم فراکسیون ولایی جلسات متعددی گذاشت و آثار آن را در بودجه 98 مشاهده می‌کنیم، ازجمله پیشنهاد افزایش 20 درصدی حقوق که توسط آقای حاجی‌بابایی مطرح و مصوب شد.

او ادامه داد: در فراکسیون ولایی جلسات متعددی در خصوص مسائل روز ازجمله لوایح FATF که به مجمع مصلحت رفت برگزار شد و تصمیم‌گیری‌هایی در آنجا انجام شد. بر این اساس اطلاعاتی را به دست آوردیم و اقداماتی صورت گرفت که قابل‌توجه بود.

این نماینده اصولگرا در خصوص عملکرد مجلس در سال 97 گفت: اگر بخواهم عملکرد مجلس را مورد بررسی قرار دهم نمی‌توانم ارزیابی خوبی داشته باشم. مجلس فعال و متوسط به بالا اقدام کرد.

سالک گفت: من شرمنده مردم هستم و هیچ نمره‌ای به خودم نمی‌دهم. با توجه به مسائلی که در سال 97 پیش آمد از جمله مذاکرات، رشد قیمت کالاها و ضعف مدیریت‌ها به دولت نمره زیر 10 می‌دهم. به قوه قضاییه نمره 10 می‌دهم. اما با توجه به مانورهایی که ارتش و سپاه در سال 97 داشتند به نیروهای نظامی نمره بالایی می‌دهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها