کد خبر: 276341
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۰۹:۰۳:۰۰
| |

علی یونسی، دستیار سابق رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌ها:

دولت مصمم است تا مشکلات را پشت سر بگذارد

دستیار سابق رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌ها، تاکید کرد: دولت مصمم است تا مشکلات را پشت سر بگذارد.

دولت مصمم است تا مشکلات را پشت سر بگذارد
کد خبر: 276341
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی یونسی در جریان سفر هیات دولت به استان گیلان، به نمایندگی از رییس‌جمهوری در تالش حضور یافت و در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: مشکلات عمده شهرستان تالش در بخش های مختلف از قبیل آب، کمربندی شهر تالش، بیکاری، گردشگری، بیمارستان و سایر بخش ها جمع بندی شده است و پیش از برگزاری جلسه شورای اداری استان، به رئیس جمهور منتقل می‌شود.

وی با اشاره به تنوع طبیعی گیلان در برخوداری از مواهب خدادادی دریا، کوه، جنگل، جلگه و دشت، ادامه داد: توجه به مسایل زیست محیطی، درک درست از مسایل اسلامی است.

وی با تاکید بر تقویت اتحاد در راستای خدمت به مردم، حضور بانوان در مدیریت ادارات را از الزامات برشمرد و خاطرنشان کرد: ما طوری با مردسالاری ظلم کرده ایم که بانوان بر این باور نیستند که در مسئولیت ها باشند.

یونسی احساس تبعیض در جامعه را بسیار خطرناک دانست و افزود: گیلان از نرخ فرهیختگی بالایی برخوردار است و در تالش زندگی شیعه با سنی، ترک، تالش و گیلک با هم پیوند خورده است.

وی تالش را پایلوت وحدت ملی در کشور برشمرد و تصریح کرد: اگر در جایی تبعیض وجود دارد، آن را مقام های محلی ایجاد کرده اند.

دستیار پیشین رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، شایسته سالاری، تخصص و امانت را اصل دانست و گفت: صنعت گردشگری در محیط دوستانه و امن تقویت می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود مشکلات اقتصادی کشور را نشأت گرفته از افکار رییس‌جمهوری دیوانه آمریکا عنوان کرد و توضیح داد: ترامپ بر خلاف همه تعهدات جهانی از برجام خارج شد و همه دنیا را در مقابل ما تحریم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما این شرایط را پشت سر می گذاریم، افزود: دولت مصمم است تا مشکلات را پشت سر بگذارد و دور بزند و همگان باید بدانند که آنها هم عقب‌نشینی خواهند کرد.

یونسی با بیان اینکه ما در دوره سخت محاصره اقتصادی قرار داریم، گفت: همه جریان های اصول گرا و اصلاح طلب در مقابل دشمنان با هم متحد هستند و باید بدانیم که این شرایط سخت تر از 8 سال جنگ تحمیلی نمی باشد و با همدلی، همدردی و وحدت طی می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها