کد خبر: 276629
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

دلیل رأی 20 میلیونی اصلاح‌طلبان به روحانی و نقش نیروی قدس سپاه پاسداران در آمدن بشار اسد به ایران

همچنان حاشیه‌‌‌ها درباره استعفای رد شده محمدجواد ظریف ادامه دارد و این بار سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفته است که «بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد و آقای روحانی از این سفر مطلع بود و ظاهراً غفلتی انجام شده و به آقای ظریف اطلاع نمی‌دهند».

دلیل رأی 20 میلیونی اصلاح‌طلبان به روحانی و نقش نیروی قدس سپاه پاسداران در آمدن بشار اسد به ایران
کد خبر: 276629
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی : همچنان حاشیه‌‌‌ها درباره استعفای رد شده محمدجواد ظریف ادامه دارد و این بار سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفته است که ««بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد و آقای روحانی از این سفر مطلع بود و ظاهراً غفلتی انجام شده و به آقای ظریف اطلاع نمی‌دهند». این خبر و البته موضع‌گیری الیاس حضرتی نماینده تهران و قائم مقام حزب اعتمادملی درباره حمایت اصلاح‌طلبان از حسن روحانی از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز کشور بودند.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتمادملی با اعلام اینکه حصر ادامه پیدا می‌کند در مورد حمایت اصلاح‌طلبان از حسن روحانی گفته «کسی که یک میلیون رای داشت را حمایت کردیم و 20 میلیون رای آورد».

آیت‌الله یوسف صانعی در دیداری با اعضای حزب اعتماد ملی گفته که «برخی می‌آیند می‌پرسند آیا کسی که روی صندلی نماز بخواند می‌‌تواند پیش‌نماز شود؟ این سئوال شیطانی است».

حسن غفوری‌فرد نایب رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفته که «احمدی‌نژاد بخشی از اصولگرایان بود و از بلیت اصولگرایان استفاده کرد ولی بعدا قائل به ارتباط با امام زمان(عج) شد و با کسی کاری نداشت».

حمید ملانوری، مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت «احزابی که به فرآیند تطبیق ورود نکرده‌اند دوباره باید تقاضای تاسیس حزب بدهند».

سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: «بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد و آقای روحانی از این سفر مطلع بود و ظاهراً غفلتی انجام شده و به آقای ظریف اطلاع نمی‌دهند».

محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری گفته که دولت با یک جنگ روانی بسیار گسترده‌ای مواجه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها