کد خبر: 276762
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۲:۱۵:۰۰
| |

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

سال آینده سالی پربار برای پرورش کرم ابریشم در کشور است

مرتضی رضایی معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: سال 98 سالی پربار برای توتستان‌ها و پرورش کرم ابریشم در کشور و استان گیلان باشد.

سال آینده سالی پربار برای پرورش کرم ابریشم در کشور است
کد خبر: 276762
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در مزرعه ابریشم پرنیان در شهرستان صومعه سرا مسایل و مشکلات نوغانداران منطقه بررسی شد.

مرتضی رضایی در جلسه با مدیران این شرکت سهامی پرورش کرم ابریشم ایران و نوغانداران، با اشاره به راهکارهای در دست اجرا برای رفع مشکلات حقوقی موجود بر سر راه تعیین تکلیف این شرکت، اظهار امیدواری کرد که سال 98 سالی پربار برای توتستان ها و پرورش کرم ابریشم در کشور و استان گیلان باشد.

یادآور می شود، این مزرعه که در اختیار شرکت شرکت سهامی پرورش کرم ابریشم ایران است، 520 هکتار مساحت دارد و شامل 374 هکتار توتستان اصلاح شده است.

از وظایف اصلی این مجموعه، تولید تخم نوغان هیبرید اف1 و پرورش نژاد P و پی 2 بوده و این مرکز توانایی تولید 500 جعبه تخم نوغان در هر دوره 2 ماهه را دارد.

در این بازدید،رئیس سازمان امور اراضی کشور، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دستیار وزیر جهاد کشاورزی حضور داشتند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها