کد خبر: 277187
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۰:۰۸:۰۰
| |

توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت در ایام آخر سال

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران بزرگ به شهروندان برای در امان ماندن از سارقان در ایام آخر سال، هشدار و توصیه‌هایی داشت.

توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت در ایام آخر سال
کد خبر: 277187
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ سعید آقایاری رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران بزرگ در توصیه به شهروندان برای جلوگیری از سرقت اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش حضور شهروندان در مراکز خرید، بازارچه‌ها و فروشگاه‌های بهاره شهروندان به توصیه‌های پلیسی توجه ویژه داشته باشند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان خودروهای خود را حتماً در پارکینگهای درنظر گرفته شده یا محلهای امن پارک کرده و از پارک خودرو در مکان‌های خلوت و حاشیه‌ای خودداری کنند همچنین به هیچ عنوان مدارک، وسایل باارزش و قیمتی، ضبط و پنل را داخل خودرو قرار ندهند و خودرو را مجهز به سیستمهای ایمنی کنند.

وی با بیان اینکه سارقان و مخصوصاً جیب‌برها از شلوغی معابر سوءاستفاده می‌کنند، متذکر شد: شهروندان حین استفاده از کارت عابربانک حتماً رمز را خودشان وارد کرده و مراقب سوءاستفاده احتمالی افراد سودجود باشند.

آقایاری از شهروندان خواست ضمن مراقبت از کودکان، حین سوار شدن بر خودرو، خارج شدن از مراکز خرید و در حین تردد و استفاده از گوشی‌های تلفن‌همراه، مراقبت لازم را داشته باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها