کد خبر: 277306
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۲:۴۶:۰۰
| |

رئیس اتاق اصناف تهران:

نمایشگاه‌های بهاره فاقد مجوز پلمب می‌شوند/ برپایی نمایشگاه غیرقانونی توسط شهرداری تهران

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر پلمب نمایشگاه‌های فاقد مجوز در تهران اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مشابه نمایشگاه‌های بهاره خلاف مصوبه شورای تامین استانداری تهران است و با همکاری دستگاه‌های مسئول، نمایشگاه‌های دیگری که فاقد مجوز هستند، پلمب خواهند شد.

نمایشگاه‌های بهاره فاقد مجوز پلمب می‌شوند/ برپایی نمایشگاه غیرقانونی توسط شهرداری تهران
کد خبر: 277306
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۲:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم نوده فراهانی با اشاره به غیرقانونی بودن برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا در تهران بجز 3 نمایشگاه دارای مجوز گفت: برگزاری نمایشگاه‌های مشابه نمایشگاه‌های بهاره برخلاف مصوبه شورای تامین استانداری تهران است و با همکاری دستگاه‌های مسئول، نمایشگاه‌های دیگری که فاقد مجوز هستند، پلمب خواهند شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اخیر شهرداری تهران با عنوان نمایشگاه زنان و تولید ملی نیز از جمله این موارد است افزود: همکاران ما در حال بررسی این نمایشگاه هستند تا مشخص شود این نمایشگاه، برای زنان سرپرست خانوار است یا تجار و اصناف.

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه این نمایشگاه و نمایشگاه‌های اینچنینی مجوز برگزاری ندارند، گفت: متاسفانه این نمایشگاه‌ها برخلاف قانون برپا شده و نه روند قیمت گذاری کالاها در آن‌ها مشخص است و نه کیفیت کالاهای عرضه شده در آن.

فراهانی با گلایه از برپایی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: ما در جلسه چند هفته گذشته‌ای که با شهردار تهران داشتیم هم از آقای حناچی درخواست کردیم که شهرداری از دادن مجوز برای برپایی نمایشگاه‌های اینچنینی خودداری کند و شهردار تهران هم این موضوع را قبول کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها