کد خبر: 277767
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۷

از رشوه 880 میلیون دلاری قطر به فیفا تا حضور کولینا در دربی تهران

رشوه 880 میلیون دلاری قطر به فیفا، حضور کولینا در دربی تهران، ورود کمیته اخلاق به پرونده دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، تکذیب شایعه پیوستن گواردیولا به یوونتوس و... مهم‌ترین خبرهای ورزشی 19 اسفندماه است.

از رشوه 880 میلیون دلاری قطر به فیفا تا حضور کولینا در دربی تهران
کد خبر: 277767
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رشوه 880 میلیون دلاری قطر به فیفا برای کسب میزبانی جام‌جهانی؛ دولت قطر درست 21 روز قبل از اعلام این کشور به عنوان میزبان جام جهانی 2022، رقمی حدود 400 میلیون دلار به فیفا پیشنهاد داده است. علاوه بر این 400 میلیون دلار، 480 میلیون دلار نیز 3 سال بعد از اعلام میزبانی از طرف قطر به فیفا ارائه شده است.

کولینا برای اجرای سیستم VAR در این بازی به ایران سفر می‌کند؛ مهدی تاج در پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اعلام کرد پیرلوئیجی کولینا برای اجرای سیستم کمک داور ویدئویی در بازی دربی به ایران سفر می‌کند.

ورود کمیته اخلاق به پرونده دو ملی‌پوش فوتبال؛ تصاویری که از دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد و شائبه ارتباط آنها با دو زن را ایجاد کرد، حالا پای حراست وزارت ورزش و کمیته اخلاق فدراسیون به پرونده این دو ملی پوش باز کرده است.

گواردیولا شایعه پیوستن به یوونتوس را تکذیب کرد؛ گواردیولا درباره شایعه حضورش در یوونتوس عنوان کرد: من دو سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارم و غیرممکن است که این تیم را ترک کنم، مگر اینکه باشگاه اخراجم کند. دو سال دیگر یا بیشتر در سیتی خواهم بود. پس در دو فصل پیش رو به یوونتوس نمی‌روم.

دادگاه بگوید پول هدایتی را برمی‌گردانیم؛ مهدی تاج در مورد پولی که فدراسیون فوتبال از حسین هدایتی دریافت کرده گفت: ایشان در زمان آقای کفاشیان به فدراسیون کمک کرده‌اند که عدد آن خیلی زیاد نیست. فدراسیون منتظر می‌ماند تا دادگاه نظرش را بدهد. اگر نظر این باشد که باید پول را بدهیم برای ما قابل پرداخت خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها