کد خبر: 278046
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷

از عیدی هلال احمر به خانواده بیماران ضایعه نخاعی تا آخرین وضعیت مستمری بازنشستگان در سال آینده

عیدی هلال احمر به خانواده بیماران ضایعه نخاعی، اهمیت مهار چالش آب در کشور، راه‌اندازی تاکسی کتاب، ارسال لایحه کودک‌همسری به دولت و آخرین وضعیت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی مهم‌ترین اخبار اجتماعی 20 اسفند بود.

از عیدی هلال احمر به خانواده بیماران ضایعه نخاعی تا آخرین وضعیت مستمری بازنشستگان در سال آینده
کد خبر: 278046
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه در آستانه عید نوروز به هر کدام از خانواده‌هایی که بیمار ضایعه نخاعی ناشی از حوادث جاده‌ای دارند، مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت می‌شود، از تلاش این جمعیت برای کمک به تاب آوری این خانواده‌ها خبر داد.

ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مساله آب مهم‌ترین چالش پیش روی کشور است که باید با ورود مردم و آگاهی‌بخشی به جامعه این تنش را مهار کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از راه‌اندازی تاکسی کتاب در پایتخت خبر داد.

پیش‌نویس لایحه اصلاح ماده «1041» قانونی مدنی به هیئت دولت ارسال شد. بر اساس این پیشنهاد عقد نکاح دختر قبل از رسیدن به سن 16 سال تمام شمسی و پسر قبل از رسیدن به 18 سال تمام شمسی منوط به رعایت مصلحت کودک، اذن ولی و حکم دادگاه به شرط احراز رشد جسمی و روانی است.

رئیس پلیس فتای ناجا با توضیح تقلب صورت گرفته در پسر قبل از رسیدن به 18 سال تمام شمسی منوط به رعایت مصلحت کودک، اذن ولی و حکم دادگاه به شرط احراز رشد جسمی و روانی است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره زمان تصویب و اعلام افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده گفت: قطعا مستمری‌ها افزایش خواهد یافت ولی چون شورای عالی کار باید برای حداقل حقوق و دستمزد تصمیم بگیرد، ما منتظر می مانیم و بعد از آن میزان افزایش مستمری‌ها را اعلام خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها