کد خبر: 279100
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۴:۰۰
| |

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت خبر داد:

پلمب 20 رستوران‌ بین راهی متخلف

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: طی بازرسی‌های انجام شده 444 محل متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند و 98 محل متخلف بهداشتی پلمب شده است. که از این تعداد 19 مورد مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است.

پلمب 20 رستوران‌ بین راهی متخلف
کد خبر: 279100
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمید انصاری مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت در ارتباط با طرح نوروزی بهداشت محیط اظهارداشت: طی سه روز اول برنامه تعداد 31 هزار و 494 مورد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه ،توزیع و طبخ با اولویت رستوران ها، قنادی ها و اماکن بین راهی و همچنین اماکن عمومی با اولویت هتل ها، مراکز اقامتی، پایانه‌های مسافربری و سرویس های بهداشتی انجام شد که از این تعداد 690 مورد از اماکن بین راهی بازرسی بهداشت محیطی شده است.

انصاری اظهار داشت: طی بازرسی های انجام شده 444 محل متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند و 98 محل متخلف بهداشتی پلمب شده است. که از این تعداد 19 مورد مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت افزود :در این بازرسی ها تعداد 20269 مورد سنجش پرتابل و همچنین 21176 مورد کلرسنجی از آب مصرفی انجام شده است.

انصاری گفت : تیم های سیار بازرسی بهداشت محیط سراسر کشور حدود 25هزار و 447 کیلو گرم مواد غذایی و آشامیدنی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته را در این مدت معدوم کردند.

گفتنی است؛ برنامه مهندسی بهداشت محیط در سلامت نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز 98 ادامه خواهد داشت.


منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها