کد خبر: 279229
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۰۸:۴۵:۵۱
| |

اتحادیه علمای مسلمان خواستار مقابله با جنایات صهیونیست‌ها شد

اتحادیه جهانی علمای مسلمان از ملت‌های مسلمان خواست که با تمام امکانات برای توقف جنایات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی اقدام کنند.

اتحادیه علمای مسلمان خواستار مقابله با جنایات صهیونیست‌ها شد
کد خبر: 279229
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۰۸:۴۵:۵۱

اعتمادآنلاین| این اتحادیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سازمان و شخصیت‌های برخی کشورهای اسلامی که برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گام برداشته‌اند، در جنایت‌های این رژیم علیه ملت، امت و مقدسات اسلامی سهیم خواهند بود.


در ادامه این بیانیه تأکید شده است: این نهادها به رژیم تل آویو چراغ سبز نشان می‌دهند تا با آسودگی خاطر به اجرای برنامه‌های خود ادامه دهد.


اتحادیه علمای مسلمان ادامه داد: باب‌الرحمه و دیوار مجاور آن، بخشی از مسجدالاقصی است و هرگونه تجاوز به آن تعدی به تمامی امت اسلامی است.


این نهاد از وزارت اوقاف کشورهای اسلامی خواست که درهای مساجد را برای جمع‌آوری حمایت مالی به منظور پیروزی قدس و ساکنان آن باز کنند.


اتحادیه علمای مسلمان از تمامی خطیبان جمعه کشورهای اسلامی به خصوص مسجدالحرام در مکه مکرمه و مسجدالنبی در مدینه منوره خواست که مسجدالاقصی را در خطبه‌ها و دعاهای خود فراموش نکنند.


این اتحادیه خواستار نامگذاری جمعه آینده به نام «جمعه خشم و پیروزی مسجدالاقصی» در کشورهای اسلامی شد.


اتحادیه علمای مسلمان از کشورهای اسلامی و عربی خواست که برای پایان یافتن تجاوزگری صهیونیست‌ها به‌سرعت وارد عمل شوند و از تمامی امکانات برای توقف جنایت‌های تل‌آویو استفاده کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها