کد خبر: 279546
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۲۱:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۷

واکنش واعظی به صحبت‌های داماد روحانی و اظهارنظر لاریجانی درباره نامزد شدنش در انتخابات 98

روزهای پایانی سال در حالی سپری می‌شود که محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری به اظهارات کامبیز مهدی‌زاده داماد حسن روحانی واکنش نشان داده و نظرات او را این چنین رد کرده که «ایشان در جریان امور دولت و نهاد قرار ندارند».

واکنش واعظی به صحبت‌های داماد روحانی و اظهارنظر لاریجانی درباره نامزد شدنش در انتخابات 98
کد خبر: 279546
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۲۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: روزهای پایانی سال در حالی سپری می‌شود که این محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری به اظهارات کامبیز مهدی‌زاده داماد حسن روحانی واکنش نشان داده و نظرات وی را این چنین رد کرده که « ایشان در جریان امور دولت و نهاد قرار ندارند».

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنید:

بعد از آنکه کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی در اظهارنظری گفته بود که اطرافیان رییس‌جمهوری به فکر جایگاه خودشان هستند، امروز محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری در مصاحبه‌ای نسبت به این اظهارات واکنش نشان داده و گفته که « ایشان در جریان امورات دولت و نهاد نیستند و ایشان احساس عاطفی خودشان را مطرح کرده است».

در حالیکه همچنان حاشیه‌ها درباره نامزدی علی لاریجانی برای انتخابات 98 و 1400 مطرح است، او گفته حتی فرصت نداشته به نامزدی برای مجلس فکر کند.

هیات رییسه مجلس در پایان سال گزارشی از عملکرد خود ارایه کرده که طبق آن، وکلای ملت نزدیک به 3 هزار تذکر به دولت داده‌اند و مخاطب بیشتر این تذکرات شخص رییس‌جمهوری بوده است.

بعد از انتشار اخبار ضد و نقیض درباره سلمان خدادادی، امروز محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفته که حکم اخیر هنوز قطعی نیست و طبق گفته قاضی پرونده بحثی تجاوز در میان نیست.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده و شرایط اقتصادی کشور، گفته که سال آینده سال سخت‌تری از امسال نخواهد بود.

محمدجواد ابطحی ، نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفته که از رفتار این روزهای احمدی‌نژاد مخالفت با رهبری انقلاب تعبیر می‌شود.

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره جلسه امروز مجمع گفته که «متاسفم سرنوشت FATF به مساله توده مردم تبدیل شده است. با قوانینی که تصویب کردیم باید دغدغه‌هاى اف اى تى اف برطرف شود، اما غربی‌ها دست بردار نیستند.» او همچنین توضیح داد که مجمع امروز 2 ایراد شورای نگهبان به مصوبات بودجه‌ای مجلس را رد کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها