کد خبر: 279600
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۰۹:۰۱:۰۲
| |

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری:

140 هزار میلیارد ریال به اشتغال روستایی استان ها ابلاغ شد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: از مجموع 180 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته از صندوق ملی برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری کشور امسال تاکنون 140 هزار میلیارد ریال به استان ها ابلاغ شده است.

140 هزار میلیارد ریال به اشتغال روستایی استان ها ابلاغ شد
کد خبر: 279600
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۰۹:۰۱:۰۲

اعتمادآنلاین| محمد امید روز یکشنبه در بازدید از طرح های اشتغال روستایی شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: 75 هزار میلیارد ریال نیز تا خرداد 98 ابلاغ خواهد شد.


وی یادآورشد: با جذب کامل این اعتبار 350 هزار فرصت شغلی در روستاهای و مناطق عشایری کشور ایحاد و نرخ بیکاری در کشور در روستاها سه درصد کاهش خواهد یافت.


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار کرد: استان بوشهر در زمینه کشاورزی، دامداری، دریا، صنایع دستی، گردشگری و انرژی در روستاها و مناطق عشایری از ظرفیت بسیار بالایی برای اشتغال برخوردار است که امید می رود با تلاش و حمایت مسئولان استانی شاهد جذب اعتبار تخصیصی و اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری باشیم.


امید اضافه کرد: شهرستان دشتی نیز در زمینه جذب اعتبار توسعه روستایی و عشایری از شهرستان های موفق استان بوشهر است و انتظار داریم این تلاش ها در سال آینده بیشتر و باعث بهبود وضعیت اشتغال در این مناطق باشیم.


شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها