کد خبر: 279699
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۱:۴۱:۰۰
| |

قصه‌های بازاری با #اگربازارمیبودم :

روایتی مشترک از مردم کوچه و بازار استانبول و تبریز

رویداد قصه‌گوییِ «اگر بازار می‌بودم» در دانشگاه ملی استانبول برگزار می شود.

روایتی مشترک از مردم کوچه و بازار استانبول و تبریز
کد خبر: 279699
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۱:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مردم ایران و ترکیه، قصه‌های خود را در ارتباط با بازار و اقتصاد از طریق استوری‌های اینستاگرام با ویدیوهای 15 ثانیه ارسال خواهند کرد.

این قصه‌ها به طور کلی هر روایتی از زندگی مردم و پیوند آن با بازار و اقتصاد را شامل می‌شود. طی برپایی این رویداد علاقمندان می توانند از طریق صفحه ی اینستاگرامشان و از طریق هشتگ #اگربازارمیبودم ویدیوهای خود را با این ایونت به اشتراک بگذارند ودر پایان روز ششم مجموع ویدیوهای دریافتی از مردم، تدوین شده و در قالب یک ویدیو، اکران خواهد شد و مخاطبان این ایونت، می‌توانند به تماشای قصه‌های دو ملت از این مفهوم بنشینند.

اگر بازار می‌بودم

به گزارش اعتمادآنلاین ، طبق طراحی نفیسه لاله، دانشجوی دکترای سینما در دانشگاه استانبول، این رویداد با 24 عکس از مجموعه عکس‌های رضا پورکاظمی، از بازار استانبول و بازار تبریز آغاز می‌شود. هر عکسی یک داستان دو کلمه‌ای مینی‌مال خواهد داشت. در ادامه سه ویدئو آرت، از شقایق کامیار: عکاس ایرانی / حالیل اُذِر: فیلمساز ترکیه‌ای و نفیسه لاله: نویسنده و کارگردان ایرانی به جریان‌سازی این روایت خواهد پرداخت.

آیین گشایش روز 22 مارس، مصادف با دوم فروردین ساعت 13 در دانشگاه استانبول برگزار خواهد شد و 6 شبانه روز ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دیدن لحظه به لحظه ایونت می‌توانید صفحه مربوطه را دراینستاگرام (İfiwereabazaar@) دنبال کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها