کد خبر: 279910
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۰:۰۸:۰۰
| |

ستاره تیم بسکتبال اوکلاهما محروم شد

طبق قانون لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا «راسل وست بروک» ستاره تیم بسکتبال اوکلاهاما به دلیل اینکه 16 خطای فنی انجام‌داده، یک مسابقه محروم شده است.

ستاره تیم بسکتبال اوکلاهما محروم شد
کد خبر: 279910
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد امروز با برگزاری چهار مسابقه ادامه پیدا کرد. در جریان این دیدارها اورلاندو، ساکرامنتو، هیوستون و لس آنجلس کلیپرز برابر حریفان خود به برتری رسیدند.


در جریان این مسابقات هیوستون راکتز به مصاف مینه سوتا رفت و با درخشش «کریس پائول» 117 بر 102 به برتری رسید.

پائول در این دیدار 25 امتیاز، 7 ریباند و 10 پاس منجر به گل داشت و تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بود. در کنار او «جیمز هاردن» هم برای هیوستون عملکرد خوبی داشت و کارش را با 20 امتیاز و 10 پاس منجربه گل به پایان رساند. نکته جالب توجه در این بازی به میدان نرفتن «دریک رز» برای مینه سوتا بود.


دیدار بروکلین و لس آنجلس کلیپرز نیز جذابیت زیادی داشت که در پایان کلیپرز با نتیجه 119 بر 116 حریفش را مغلوب کرد. برای کلیپرز «مونترلز هارل» که از روی نیمکت وارد زمین شد 20 امتیاز و 10 ریباند داشت و بهترین بازیکن نام گرفت.


دیگر تیم برنده بازی‌های امروز ساکرامنتو بود که با نتیجه قاطع 129 بر 102 شیکاگو بولز را مغلوب خود کرد. در آخرین دیدار هم اورلاندو به مصاف آتلانتا رفت و 101 بر 91 به برتری رسید.


خبری که امروز لیگ بسکتبال NBA را تحت تاثیر خود قرار داد درباره محرومیت «راسل وست بروک» ستاره تیم اوکلاهاما بود. این بازیکن که 16 خطای فنی در این فصل داشته طبق قانون لیگ بسکتبال آمریکا یک مسابقه محروم می شود. رسانه ها تعداد خطاهای فنی این بازیکن تاثیرگذار را زیاد عنوان کرده اند. برخی گفته اند این تعداد خطا از بازیکنی با این سطح عجیب است.


رقابت‌های این لیگ بامداد فردا سه‌شنبه با 9 مسابقه ادامه پیدا می‌کند که دیدارهای گلدن استیت برابر سن آنتونیو، میامی برابر اوکلاهاما و بوستون برابر دنور حساس و البته جذاب خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها