کد خبر: 280641
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ۰۹:۳۶:۲۷
| |

راموس:

فلسفه انریکه بازی زیباست

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد فلسفه سرمربی شان بازی زیبا است.

فلسفه انریکه بازی زیباست
کد خبر: 280641
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ۰۹:۳۶:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ تیم ملی فوتبال اسپانیا در نخستین بازی اش در مقدماتی یورو 2020 توانست نروژ را 2 بر یک شکست دهد. یکی از گل‌هایلاروخا را سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. مدافع اسپانیایی پس از بازی گفت: یک مسیر جدید آغاز شده است و بهترین شکل این است که آن را با پیروزی آغاز کنید. برابر نروژ به سختی می‌توانستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. می‌دانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم.

کاپیتان لاروخا در ادامه اظهار کرد: در نیمه نخست راحت تر کار کردیم و می‌توانستیم مالکیت توپ را در مدت طولانی در اختیار داشته باشیم. با یک نتیجه خوب به رختکن رفتیم. پس از این که حریف توانست بازی را به تساوی برساند به خوبی خود را پیدا کردیم.

راموس درباره ضربه‌ای که به سرش برخورد کرد، گفت: در حال حاضر سرم داغ است و دردی را احساس نمی‌کنم اما احتمالاً این اتفاق خواهد افتاد.

او در مورد دوران لوییس انریکه اظهار کرد: همیشه رویا دارید و هدفمان کسب یک دستاورد مهم است. ما با سرمربی که فلسفه اش بازی زیبا است با روش جدیدی کار می‌کنیم. سپس باید بازی به بازی پیش برویم. پیروزی در بازی‌ها اعتماد به نفس بیشتری به ما می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها