کد خبر: 281386
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۲ ۰۸:۵۹:۰۰
| |

وزیر کشور:

عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان با موفقیت در حال انجام است

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با تاکید بر اینکه هماهنگی کامل میان دستگاه‌های امدادرسان موجب موفقیت آمیز بودن عملیات رفع آبگرفتگی در استان گلستان شد، عنوان کرد: عملیات پاکسازی شهر آق قلا از وجود سیل، تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران ها ایجاد کرد.

عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان با موفقیت در حال انجام است
کد خبر: 281386
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۲ ۰۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی پس از دریافت آخرین گزارش های عملیات امدادرسانی به سیل زدگان استان گلستان و تخلیه سیلاب از مناطق سیل زده از هماهنگی کامل تمام نیروهای امدادرسان اعم از دولتی و نظامی و مردمی تقدیر و تشکر کرد.


رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه آبگرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به ویژه شهر آق قلا و روستاهای اطراف با موفقیت در حال انجام است، گفت: به زودی شاهد پایان این عملیات خواهیم بود.


وی افزود: در این اقدام ملی تمام دستگاه های امداد و نجات با محوریت و مسئولیت نیروهای نظامی وارد عرصه خدمتگزاری شدند و با همکاری و همراهی مردم و کمترین میزان آسیب جانی و مالی، منطقه از وجود سیلاب پاکسازی خواهد شد.


قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور اظهار داشت: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر آق قلا و عملیات پاکسازی این شهر از وجود سیلاب، تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران ها ایجاد کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها