کد خبر: 282199
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۱:۱۸
| |

یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان:

دولت برای ترمیم راه‌های روستاهای سیل زده کمک کند

یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان ضمن تشریح آخرین وضعیت سیل در حوزه انتخابیه خود، گفت: امیدواریم که دولت در جهت ترمیم راه‌های روستاهای سیل زده کمک کند و اعتبارات مناسب را در این جهت تخصیص دهد.

دولت برای ترمیم راه‌های روستاهای سیل زده کمک کند
کد خبر: 282199
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۱:۱۸

اعتمادآنلاین| علی رستمیان، در خصوص آخرین وضعیت بحران سیل در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان و روستاهای لرستان اظهار کرد: الحمدلله بحران در شهر برطرف شده است. تعیین خسارت و پیش‌بینی خسارت‌ها انجام شده است. به گفته رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از امروز پرداخت خسارت شهری آغاز می‌شود و همچنین تعیین خسارات روستاها نیز از امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که جاده‌های ارتباطی 250 روستا قطع شده بود ارتباط این راه‌ها بار دیگر برقرار شد اگرچه ترمیم راه‌های ارتباطی 80 روستا هنوز باقی‌مانده، ولی باید توجه کنیم که سپاه، ارتش، بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی در حال تلاش برای بازگشایی مسیر این روستاها هستند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه تمام پل‌های روستاها تخریب شده است. البته تعیین خسارت‌ها انجام شده که امیدواریم با کمک دولت و تخصیص اعتبار مناسب این جاده‌های روستایی و پل‌ها بار دیگر ترمیم شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها