کد خبر: 282204
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۲:۴۶
| |

بازسازی پل آسیب دیده در محدوده حریم منطقه 18

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تصمیم مدیریت شهری پایتخت برای بازسازی پل محور مواصلاتی شهرک گلشهر به شهرک گلدسته در محدوده حریم منطقه 18 خبر داد.

بازسازی پل آسیب دیده در محدوده حریم منطقه 18
کد خبر: 282204
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۲:۴۶

اعتمادآنلاین| ‌ صفا صبوری دیلمی که در جریان بازدید میدانی از مسیر رودخانه کن سخن می گفت، با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر بازسازی پل محور مواصلاتی شهرک گلشهر به شهرک گلدسته، یادآور شد: عملیات بازسازی این پل قدیمی که در جریان سیلاب اخیر آسیب دیده است، به زودی آغاز می شود.

وی با بیان آنکه متعاقب فرونشست پل روگذر محور مواصلاتی شهرک گلشهر به شهرک گلدسته، بلافاصله گزارشی جامع تدوین و به رویت شهردار تهران رسیده است، افزود: براساس دستور شهردار تهران، ماموریت بازسازی این پل مهم ترافیکی که یکی از مبادی ورودی به ابتدای حریم منطقه 18 به شمار می آید به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران واگذار شده و این امر نشان از اهمیت بازسازی و بازگشایی سریع پل مذکور دارد.

در بازدید چهار ساعته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از حاشیه مسیل کن، شهردار منطقه 18، مدیر عامل شرکت خاکریز آب و جمعی از معاونان و شهرداران نواحی این منطقه نیز حضور داشتند و طی آن مسیر رودخانه کن به لحاظ اقدامات انجام شده در زمینه پاکسازی و رسوب زدایی بستر رودخانه، مورد پیمایش و بازبینی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها