کد خبر: 282274
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۷:۳۴:۴۲
| |

فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد؛

350 دستگاه خودرو سنگین به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این که 30 دستگاه نفربر و 6هزار و 800 نفر نیروی متخصص در استان لرستان مشغول به خدمت رسانی هستند گفت: تا کنون 350 دستگاه ماشین سنگین برای امدادرسانی به مردم به مناطق سیل‌زده این استان اعزام شده است.

350 دستگاه خودرو سنگین به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شده است
کد خبر: 282274
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۷:۳۴:۴۲

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه قرارگاه امدادرسانی ارتش در استان لرستان تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا مردم این استان ساماندهی شوند گفت: تا امروز ضمن اعزام بیش از 350 دستگاه ماشین سنگین به مناطق سیل‌زده در استان لرستان، 30 دستگاه نفربر و 6 هزار و 800 نفر نیروی متخصص که غالب آن‌ها را کارکنان پایور تشکیل می‌دهند در این استان مشغول خدمات رسانی و کمک به مناطق سیل‌زده هستند.


وی افزود: با بهره‌گیری از امکانات یگان‌های نیروی زمینی ارتش در سایر استان‌ها، اقدامات تاثیرگذاری برای برپایی بیمارستان‌ها و آشپزخانه‌های صحرایی و سیّار صورت گرفته و تلاش کرده‌ایم به هر روستایی که راه زمینی داشته تیم‌های پزشکی و درمانی را به آن مناطق اعزام کنیم.


فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیاز اصلی مردم سیل‌زده لایروبی است خاطر نشان کرد: در قرارگاه امدادرسانی ارتش در غرب کشور 5 قرارگاه فرعی در معمولان، پلدختر، نورآباد، چگنی و چم‌مهر با مجموعه کامل تجهیزات شامل؛ امکانات پروازی، پشتیبانی، درمانی، مهندسی و ... تشکیل داده‌ایم و تمام تلاشمان این است که در کوتاه‌ترین زمان مردم سیل‌زده استان لرستان را به شرایط مناسبی برسانیم.

منبع: روابط عمومی ارتش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها