کد خبر: 282358
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۰۹:۳۳:۴۲
| |

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی:

استخر آزادی می‌تواند مورد استفاده شناگران باشد

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: در صورت واگذاری استخر آزادی به فدراسیون نجات غریق، شناگران نیز می توانند از این استخر استفاده کنند.

استخر آزادی می‌تواند مورد استفاده شناگران باشد
کد خبر: 282358
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۰۹:۳۳:۴۲

اعتمادآنلاین| ‎ ایلخان نوری اظهار داشت: آبان ماه سال گذشته طی نامه ای از وزارت ورزش و جوانان و سازمان تجهیزات و نگهداری درخواست داشتیم که مجموعه آبی را در اختیار فدراسیون نجات غریق قرار بدهد. این حق طبیعی فدراسیون نجات غریق است که مجموعه آبی را داشته باشد.

وی افزود: فدراسیون نجات غریق و غواصی با 200 هزار منجی درکشور و 35 هزار منجی در تهران از داشتن یک استخر مناسب و استاندارد محروم است. این واقعا عادلانه نیست، البته ما نامی از استخر قهرمانی آزادی نبردیم. تنها درخواست یک استخر استاندارد داشتیم که حالا گفته می شود استخر آزادی را به فدراسیون نجات غریق واگذار خواهند کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق ادامه داد: در کنار خبر واگذاری استخر قهرمانی به فدراسیون نجات غریق، موضوعاتی در فضای مجازی و خبرها شنیده شد با این عنوان که از این پس اردوهای تیم ملی شنا تعطیل خواهد شد. واقعا نمی دانم چرا باید این موضوع مطرح شود؟ من جزئی از بدنه شنا هستم و در این رشته پرورش یافتم و به این رشته و خانواده تعهد دارم. با وجود این که سال هاست در فدراسیون نجات غریق حضور دارم اما همچنان به شنا علاقه مندم. استخر آزادی درصورت واگذاری به فدراسیون نجات غریق بازهم در اختیار تیم ملی شنا خواهد بود و باعث تعطیلی تمرینات ملی پوشان نمی شود.

نوری یادآورشد: فدراسیون نجات غریق و غواصی حق استفاده از استخر استاندارد را دارد در عین حال این امید را به تیم ملی شنا می دهم که با در اختیار گرفتن استخر آزادی تمرینات تیم ملی شنا پابرجا خواهد بود. به نظرم با تعامل، همفکری و اتخاذ تصمیمی درست مشکلات حل خواهد شد. استخر آزادی برای ورزش‌های آبی است و فرقی بین فدراسیون نجات غریق و شنا نیست.

وی تصریح کرد: سیاست ما این است که از این استخر به بهترین شکل استفاده شود. علاوه براین که نیازهای فدراسیون نجات غریق مرتفع گردد شناگران نیز از آن استفاده کنند. شناگران کشورمان به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند اگر این اتفاق رخ بدهد ما نیز خوشحال خواهیم بود.به نظرم جای هیچ نگرانی نیست و حواشی به وجود آمده بی دلیل است.

نوری اشاره ای نیز به فعالیت منجیان غریق داشت و دراین باره گفت: متاسفانه در ایام عید تعدادی از شهرهای ایران با سیل مواجه شدند. دراین شرایط خانواده نجات غریق و غواصی بسیج شد و به کمک سیل زدگان شتافت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها