کد خبر: 282426
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۰:۳۸:۵۳
| |

کمالی‌پور نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس:

همه ارکان دولت آمریکا تروریست هستند

نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس با اشاره به تصمیم اخیر مجلس سنای آمریکا گفت: همه ارکان دولت آمریکا تروریست هستند زمان آن رسیده که مجلس شورای اسلامی با قاطعیت از ارتش انقلابی خود یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کند.

همه ارکان دولت آمریکا تروریست هستند
کد خبر: 282426
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۰:۳۸:۵۳

اعتمادآنلاین| یحیی کمالی پور در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یک شنبه) ضمن تبریک سال نو و شعار رونق تولید گفت: با توجه به افزایش قیمت ارزهای خارجی و به تبع آن کاهش واردات و قاچاق اکثر کالاها، فرصتی طلایی برای دولت ایجاد شده است تا بتواند با تدابیری دقیق به تحقق شعار سال کمک کند. به عنان مثال دولت اهتمام ویژه‌ای برای تأمین مواد اولیه کارخانجات و نهادهای کشاورزی و دامی به کار ببندد. و حداقل مواد اولیه کشور را صادر نکند. به عبارت دیگر از خام فروشی پرهیز کند.

کمالی پور افزود: در حال حاضر نقدینگی در بانک‌های داخلی انباشته شده است. خواهش من این است که این حجم اعتبار جز برای تولید و مسائل ضروری اختصاص داده نشود. در سنوات گذشته شاهد بودیم که اکثر تسهیلات کشور صرف فعالیت‌های کاذب می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس با اشاره به ظرفیت اقتصادی کشورهای همسایه تاکید کرد: ما 15 کشور همسایه داریم که به کالاهای ایرانی نیاز دارد. اگر به جای چشم دوختن به آمریکا به کشورهای همسایه توجه می‌کردیم امروز وضعیت بهتری داشتیم. هنوز هم دیر نشده است. بیایید روابط خودمان را با کشورهای همسایه تحکیم ببخشیم. تا زمینه صادرات و رونق تولید فراهم شود.

وی ابراز عقیده کرد: این روزها وزارت خارجه‌ی ما در حوزه‌ی مسائل اقتصادی نقش چندانی ایفا نمی‌کند. ان‌شا الله با استفاده از متخصصین بتواند کانون بازارهای خارجی را رصد کرده و برای هدایت تولیدات داخلی مفید باشد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اخیراً در حوزه‌ی مسائل خارجی مجلس سنای آمریکا قصد دارد سپاه پاسداران را به عنوان گروه تروریستی معرفی نماید. من از پشت این تریبون که تریبون خانه ملت است اعلام می‌کنم که همه ارکان دولت آمریکا تروریست هستند. سازمان سیا که آثار جنایات، کودتاها و آدم کشی‌هایش در همه جای دنیا وجود دارد، یک سازمان تروریستی است. همچنین ارتش آمریکا که جغد شوم کشتار و کودک کشی است یک ارتش تروریستی به حساب می‌آید. زمان آن رسیده که مجلس شورای اسلامی اینها را تروریست اعلام کرده و با قاطعیت تمام از ارتش انقلابی خود حمایت کند.

وی سیل و خسارات ناشی از آن را نتیجه‌ی بی تدبیری متولیان امر دانست و گفت: اگر در حوزه سد سازی و آبخیزداری و پروژه‌های مرتبط اقدام کارشناسی می‌کردیم امروز شاهد این همه گرفتاری نبودیم چه کسی می‌تواند این آلام را از دوش مردم شریف ما برداشته و برطرف کند؟

کمالی پور خطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: روزی که آمدید و رأی اعتماد گرفتید مردم امیدوار بودند که می‌توانید گره‌های کور آن وزارت خانه عریض و طویل را باز کنید. اما امید ما در فاصله‌ای کوتاه به یاس بدل شد. آیا از ریلی که فرمان عملیاتش در جیرفت را صادر کردید خبر دارید؟ آیا می‌دانید که باید چهار ساله تمام شود ولی هنوز پیشرفتی نکرده است؟ آیا می‌دانید که راه‌های مواصلاتی تعطیل شده است؟

نماینده مردم جیرفت خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر نمی‌توانید مساله را حل کنید چرا صورت مساله را پاک می‌کنید؟ اگر نمی‌توانید بر بازارهای داخلی کنترل داشته و با دلال‌ها برخورد کنید چرا مرزها را می‌بندید؟ چوب بستن مرزها بر سر کشاورزان و تولید کنندگان مظلوم ما می‌خورد. هر چه سریع‌تر از شما می‌خواهم که مرزها را باز کنید اما بازارهای داخلی را نیز کنترل کنید.

نماینده مردم جیرفت در پایان خطاب به وزیر نیرو تاکید کرد: برای آخرین بار به شما تذکر می‌دهم. شهرستانهای جیرفت و عنبر آباد در محاصره سه رود اصلی و فصلی قرار دارند. اگر به داد آنها نرسید قطعاً سرنوشتی غم انگیزتر از شهرهای خوزستان و شهرستان‌های شمالی خواهند داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها