کد خبر: 282600
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۵:۰۹:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

بیش از 128 هزارتن کود اوره در تعطیلات نوروز حمل و توزیع شد

حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از حمل و توزیع بیش از 128 هزارتن کود اوره به مقاصد استانی در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

بیش از 128 هزارتن کود اوره در تعطیلات نوروز حمل و توزیع شد
کد خبر: 282600
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۵:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید رسولی گفت: طی تعطیلات نوروز امسال تعداد 3 فروند کشتی حامل نزدیک به 150 هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه در بنادر جنوبی ایران پهلودهی و در انبارهای این شرکت در محوطه بنادر تخلیه شد.

وی افزود: علیرغم تعطیلات نوروزی و محدودیت‌های ترافیکی ناشی از تعطیلات و بارندگی‌های قابل توجه بهاره سال جاری، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بیش از 128 هزار تن کود اوره از بنادر و شرکت‌های پتروشیمی داخلی حمل و به کارگزاران توزیع نهاده‌های کشاورزی جهت تحویل به کشاورزان زحمتکش ارسال کرده است.

رسولی گفت: با توجه به ظرفیت پایین حمل جاده‌ای از مبدا پتروشیمی پردیس عسلویه در ماه‌های پرمصرف سال، کود اوره تحویلی از این شرکت پتروشیمی بوسیله کشتی به بنادر عباس و امام خمینی حمل و با توجه به ظرفیت بالای حمل جاده‌ای از این بنادر به داخل کشور حمل و توزیع می‌گردد.

وی یادآوری کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هر ساله با توجه به ضرورت حمل و توزیع روزانه کودهای کشاورزی در یکی از پر مصرف ترین مقاطع سال در روزهای تعطیلات نوروز با جدیت بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها