کد خبر: 282634
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

توصیه سردار سلیمانی به دولت و گمانه‌زنی محمدرضا تاجیک درباره ورود نظامیان به عرصه سیاست

همچنان حادثه سیل و تلفات و آثار آن مهم‌ترین خبر کشور است و در این خصوص چهره‌ها و مقامات مختلف رسمی و غیررسمی نسبت به آن موضع‌گیری کرده و وارد عمل شده‌اند. تکذیب نقل قول صوفی از خاتمی و نیز گمانه‌زنی محمدرضا تاجیک از ورود نظامیان به عرصه سیاسی و روایت باهنر از تعلل مجمع در تصمیم‌گیری درباره پالرمو از دیگر اخبار مهم امروز کشور بود.

توصیه سردار سلیمانی به دولت و گمانه‌زنی محمدرضا تاجیک درباره ورود نظامیان به عرصه سیاست
کد خبر: 282634
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: همچنان حادثه سیل و تلفات و آثار آن مهمترین خبر کشور است و در این خصوص چهره‌ها و مقامات مختلف رسمی و غیررسمی نسبت به آن موضع‌گیری کرده و وارد عمل شده‌اند. البته اختلاف نظرات و انتقادات از دولت نیز یکی از مهم‌ترین حاشیه‌های این ماجرا بود. تکذیب نقل قول صوفی از خاتمی و نیز گمانه‌زنی محمدرضا تاجیک از ورود نظامیان به عرصه سیاسی و روایت باهنر از تعلل مجمع در تصمیم‌گیری درباره پالرمو از دیگر اخبار مهم امروز کشور بود.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

*محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سرنوشت FATF و پالرمو در مجمع گفته که «بدمان نمی‌آید این مساله مقداری طول بکشد تا ببینیم بالاخره اروپایی‌ها در رابطه با برجام چه می‌کنند».

*محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس با انتقاد از اتفاقات اخیر و دعواهای سیاسی بعد از سیل گفته «باید در مواقع بحرانی به جای متهم‌کردن یکدیگر با همدلی و وفاق و با همراهی مردم نوع‌دوست بر مشکلات فائق آییم».

*جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران اظهارات اخیر علی صوفی را تکذیب کرده و گفته که «مگر با استعفا مشکلات حل می‌شود؟ نظر آقای خاتمی این بود که این اقدامات را رئیس جمهور دنبال کند. برداشت صوفی اشتباه بوده و او نظر شخصی خودش را بیان کرده است».

*علی مطهری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که «اکثر نمایندگان چند روز از حقوق ماهانه خودشان را برای کمک به سیل زدگان کشور اختصاص داده‌اند».

*محمدرضا تاجیک، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه در گفت‌وگو اعتمادآنلاین با بیان اینکه سال 98 بر سر هر کوی و برزنی باید این نوشته را خواند که «دریغ از پارسال»، گفته «سال جاری شرایط برای ورود نیروهای نظامی و امنیتی به عرصه‌ سیاست بیش از هر زمان دیگری فراهم می‌شود.»

*سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران امروز در جریان بازدید از شهر سیل‌زده سوسنگرد گفته « اگرچه سیل امر طبیعی است اما باید چنین حوادثی از قبل پیش‌بینی شود و دولت نیز به صورتی برنامه‌ریزی کند تا کشور دچار چنین اتفاقاتی نشود».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها