کد خبر: 282905
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۴:۱۳:۲۳
| |

امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش:

پیشرفت‌های دفاعی کشور مایه ناامیدی دشمنان است

امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش گفت: پیشرفت‌ها و اقتدار دفاعی امروز کشور مایه یاس و ناامیدی دشمنان است.

پیشرفت‌های دفاعی کشور مایه ناامیدی دشمنان است
کد خبر: 282905
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۴:۱۳:۲۳

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان ستاد قرارگاه بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی فرمانده معظم کل قوا با عنوان رونق تولید در مجموعه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا بر خود تکلیف می دانیم که شعار سال را سرلوحه کاری خود در سال جدید قرار دهیم.


وی عنوان کرد: سال 97 برای جمهوری اسلامی ایران با سال‌های دیگر تفاوت‌های اساسی داشت به طوری که دشمنان نظام برای ضربه زدن به کشور از تمامی داشته‌های خود استفاده کردند؛ اما به مدد خداوند همدلی به یکپارچگی مردم و همچنین توان بازدارندگی نیروهای مسلح نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده و نتوانستند کاری از پیش ببرند و دوباره چهره واقعی خود را به ملت ایران و دنیا نشان دادند.


فرمانده قرار گاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: هم اکنون وظیفه شما عزیزان در قرارگاه پدافند هوایی در دفاع از حریم آسمان جمهوری اسلامی ایران به مراتب مهم تر از گذشته است چرا که دشمن در صدد است شکست های متوالی خود در منطقه را با طرق مختلف جبران کند.


صباحی فرد یکی از اهداف قرارگاه را در سال جدید، با توجه به فرامین مقام معظم رهبری، پیشرفت در جهت ساخت و توسعه سامانه های راداری و موشکی به دست متخصصین داخلی دانست که این مهم را عامل بازدارنده و مایه یاس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم دانست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها