کد خبر: 282962
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از رسیدن سن اعتیاد به 19 سال تا شکسته شدن رکورد کمک‌های نقدی مردم به هلال احمر

افزایش قیمت بلیت هواپیما و سواستفاده از کشوری که گرفتار سیل است، تلاش 2 وزارتخانه برای راه چاره‌ای بلوغ زودرس در دختران، شیب صعودی اعتیاد، شکسته شدن رکورد کمک‌‌های نقدی مردم به هلال ‌احمر و... از مهم‌ترین عناوین خبری 19 فروردین‌ماه 98 است.

از رسیدن سن اعتیاد به 19 سال تا شکسته شدن رکورد کمک‌های نقدی مردم به هلال احمر
کد خبر: 282962
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ هرسال بیشتر از پارسال؛ شیب اعتیاد صعودی است/ زنان، جدی‌ترین قشر درگیر با اعتیاد/ تریاک و شیشه در صدر پرمصرف‌ترین‌ها؛ بهمن صدیق، مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی از رسیدن سن اعتیاد در کشور به 19 سال خبر داد.

دو وزارتخانه دنبال راه چاره برای بلوغ زودرس دختران؛ حامد برکاتی مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت درباره وضعیت سن بلوغ در کشور، گفت: طبق بررسی که چند سال قبل انجام دادیم، سن بلوغ در دختران ایرانی نسبت به دهه قبل کمتر شده که باید برای این موضوع اقدام جدی کرد.

افزایش قیمت بلیت هواپیما؛ سواستفاده از کشوری که گرفتار سیل است؛ قیمت بلیت هواپیما آزادسازی شده و سازمان‌های مسئول نرخ مصوب برای بلیت‌ها را اعلام نمی‌کنند. این اقدام موجب سوء‌استفاده‌هایی شده است به طوری که در جریان حادثه سیل در استان‌های مختلف، سودجویان نرخ بلیت‌ها را تا چهار برابر افزایش داده‌اند.

روزی 37 نفر در سفرهای نوروزی جانشان را از دست دادند/ پراید و پژو درصدر آمار تصادفات؛ سردار هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه در 10 ماهه سال گذشته 14 هزار و 685 نفر قربانی تصادفات شدند، گفت پراید نقش نخست را در این تصادفات داشت.

شکست رکورد کمک‌‌های نقدی مردم به هلال ‌احمر؛ جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رکورد کمک‌های نقدی داخلی مردم به جمعیت هلال احمر که 63 میلیارد تومان در زمان زلزله کرمانشاه بود، برای سیل‌زدگان کشور شکسته شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها