کد خبر: 283613
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از انتخاب جانشین کی‌روش تا قرارداد خواهرخواندگی استقلال با الاهلی

واکنش عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به انتخاب جانشین کی‌روش، پیام مهدی تاج به کارلوس کی‎روش، عقد قرارداد خواهرخواندگی بین استقلال و الاهلی قطر و... مهم‌ترین خبرهای ورزشی 21 فروردین‌ماه است.

از انتخاب جانشین کی‌روش تا قرارداد خواهرخواندگی استقلال با الاهلی
کد خبر: 283613
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مربی جدید تیم ملی از کی‌روش بزرگ‌تر است؛ کاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران بزرگ‌تر از کی‌روش است و به خاطر همین موضوع دنبال تامین بودجه مناسب برای هزینه‌های استخدام این مربی هستیم.

پیام مهدی تاج به کارلوس کی‌روش؛ از ایران شکایت نکن؛ مهدی تاج که به تازگی به عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده در سفرش به مالزی تمهیداتی را برای پرداخت پول کی‌روش در نظر گرفته و به راهکار مناسبی رسیده است. او در تازه‌ترین اقدام خود در پیامی به کارلوس کی‌روش از او خواسته در مورد شکایت عجله نکند.

استقلال و الاهلی قطر قرارداد خواهرخواندگی امضا کردند؛ باشگاه‌های استقلال تهران و الاهلی قطر برای قرارداد خواهرخواندگی به توافق رسیدند.

نارضایتی سرمربی ترابزون از وضعیت وحید امیری؛ وحید امیری ابتدای فصل راهی تیم ترابزون اسپور ترکیه شد ولی با نزدیک شدن به پایان اولین فصل حضور در این تیم، اونال کارامان، سرمربی تیم ترکیه‌ای از شرایط امیری راضی نیست.

استخر آزادی در اختیار فدراسیون شنا باقی ماند؛ وزارت ورزش و جوان و معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه بر حفظ استخر آزادی به عنوان خانه ملی‌پوشان شنای ایران تاکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها