کد خبر: 284809
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۲:۱۳:۰۰
| |

معاون سلامت و حمایت از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:

بیمه منازل مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی/ پرداخت غرامت تا سقف 35 میلیون تومان

معاون سلامت و حمایت از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از بیمه منازل مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در صورت بروز خسارت ناشی از سیل و آبگرفتگی به منازل اثاثیه یا مصدوم و فوت شدن فردی از خانواده حمایت های لازم با پرداخت غرامت انجام می شود. 

بیمه منازل مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی/ پرداخت غرامت تا سقف 35 میلیون تومان
کد خبر: 284809
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۲:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اکبر نخعی معاون سلامت و حمایت از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان داشت: 43 هزار و 303 خانواده کمیته امداد از اول فروردین ماه امسال به مدت یک سال زیر پوشش بیمه قرار گرفته اند و در صورت بروز خسارت ناشی از سیل و آبگرفتگی به منازل اثاثیه یا مصدوم و فوت شدن فردی از خانواده حمایت های لازم با پرداخت غرامت انجام می شود.


وی افزود: در صورت بروز خسارت منزل هر مددجو روستایی تا سقف 20 میلیون تومان و هر مددجو شهری تا سقف 35 میلیون تومان غرامت دریافت خواهد کرد.


معاون سلامت و حمایت از خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: در خصوص اثاثیه منزل نیز برای هر خانواده شهری و روستایی تا سقف 15 میلیون تومان قابل پرداخت است.


وی با اشاره به اینکه برای هر فردی مصدوم در خانواده مددجو و سرپرست خانواده نیز 15میلیون تومان پرداخت خواهد شد گفت: چنانچه از اعضای خانواده کسی فوت کند تا سقف 40 میلیون تومان قابل پرداخت خواهد بود.


نخعی با بیان اینکه بیمه مذکور هر سال از ابتدا تا انتهای سال تمدید می شود یادآور شد: امسال چهار میلیارد و 809 میلیون ریال برای بیمه خانوارهای مددجو در مقابل حوادث غیر مترقبه پرداخت شده است.


فعالیت سامانه بارشی که از دیروز (شنبه) در خراسان جنوبی شدت گرفت همچنان در اغلب مناطق این استان ادامه دارد ولی به گفته مسئولان تاکنون خسارات جدی نداشته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها