کد خبر: 286010
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از سفر مجدد رئیس‌جمهور به لرستان و خوزستان تا احتمال فیلترینگ اینستاگرام

خبرهای سیل و تلاش برای کمک به مردم سیل‌زده ادامه دارد و در این راستا قرار است حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان بار دیگر به‌منظور بررسی مشکلات مردم سیل‌زده به لرستان و خوزستان سفر کند. این خبر را محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور داده است. او همچنین اعلام کرده سهمیه‌بندی بنزین از دو ماه آینده آغاز می‌شود.

از سفر مجدد رئیس‌جمهور به لرستان و خوزستان تا احتمال فیلترینگ اینستاگرام
کد خبر: 286010
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شیرین جمشیدیان: خبرهای سیل و تلاش برای کمک به مردم سیل‌زده ادامه دارد و در این راستا قرار است حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان بار دیگر به‌منظور بررسی مشکلات مردم سیل‌زده به لرستان و خوزستان سفر کند. این خبر را محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور خبر داده است. او همچنین اعلام کرده سهمیه‌بندی بنزین از دو ماه آینده آغاز می‌شود.

مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری گفته مطالبات سپرده‌گذاران تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل اطلاعات استان کردستان اعلام کرد در طول سال گذشته با ضربه به 20 تیم وابسته به گروهک‌های تکفیری به‌ویژه داعش، بالغ‌ بر 100 نفر از عوامل عملیاتی و پشتیبانی مورد رصد و اقدام اطلاعاتی قرار گرفته و هر گونه عملیات تروریستی و ایذایی آن‌ها در نطفه خفه شد.

جواد جاویدنیا، معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور اقدام اینستاگرام در مسدود کردن صفحه شخصی بسیاری از مسئولان را بی‌احترامی به ملت ایران دانست و گفت: دولت اگر راهی به‌جز فیلترینگ دارد ورود کند؛ اما اگر واقعاً راهی باقی نماند، چاره‌ای جز فیلتر شدن اینستاگرام نیست.

محمود واعظی،‌ رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از سفر حسن روحانی به استان‌های خوزستان و لرستان برای بررسی مشکلات سیل اخیر خبر داد. او همچنین گفت که در شورای هماهنگی اقتصادی تصمیم گرفته شد، بنزین دونرخی شود و کمتر از دو ماه دیگر این تصمیم اعمال خواهد شد.

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفته که همه اعم از رسانه‌ها، دولت، مجلس و مجمع کمک کنند تا فضا را درباره اف‌ای‌تی‌اف کارشناسی نگه‌دارند نه سیاسی. اگر فضا را بیش‌ازحد سیاسی کنند و موضوع تحت تأثیر هر جو و خبر یومیه‌ای قرار بگیرد، ممکن است تصمیم منفی گرفته شود.

محمود میرلوحی، عضو شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: نظر رئیس دولت اصلاحات حضور مشروط اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس است. ایشان به‌شدت علاقه‌مند است که گفت‌وگوها پای صندوق‌های رای صورت گیرد و نباید انقطاع و فاصله ایجاد شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها