کد خبر: 286048
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۰۹:۰۱:۰۵
| |

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

1500 مدرسه در سیل اخیر آسیب دیده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سیل اخیر در سطح کشور حدود 1500 مدرسه بین 20 تا 70 درصد آسیب دیده است و80 مدرسه از این تعداد نیز تخریب شده و قابل استفاده نیست که به لطف خدا از نظر تأمین منابع بازسازی مشکلی وجود ندارد.

1500 مدرسه در سیل اخیر آسیب دیده است
کد خبر: 286048
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۰۹:۰۱:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ سید محمد بطحائی در حاشیه بازدید از مدارس آسیب دیده سیل اخیر در شیراز، با اشاره به حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس، گفت: حجم خسارت سیل به مدارس شیراز مجدداً بررسی شده و با همراهی نمایندگان مجلس، اعتبارات عمرانی به این فضاها اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه امسال خیز بلندی برای استاندارد و مناسب سازی فضاهای آموزشی آسیب دیده برداشته می‌شود، گفت: جبران خسارات وارده به فضاهای آموزشی و پرورشی آسیب دیده از سیل اخیر در کشور اولویت است.

وی گفت: در این مسیر همچون گذشته از حمایت خیرین که همواره به آموزش و پرورش کمک کرده‌اند و تعهدات بسیار خوبی را قبول کرده‌اند بهره‌مندیم، چنانچه هم اکنون نیز جمعی از این خیرین در استان‌های خوزستان و لرستان تعهدات بسیار خوبی را پذیرفته‌اند.

بطحائی خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که دانش آموزان مهر 98 در مدارس تازه ساخته شده و بازسازی شده مشغول به تحصیل شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در مورد مدارس تخریبی و غیر قابل بازسازی نیز در صورت تأخیر در آماده‌سازی این مدارس، امکان فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان در مهر ماه در فضاهای موقت همچون کانکس پیش‌بینی شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها