کد خبر: 286178
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۱۸:۵۶:۰۰
| |

کاپیان اسبق پرسپولیس:

هیات مدیره به جای مصاحبه دنبال حق بازیکنان باشد

سپهر حیدری کاپیان اسبق پرسپولیس ایجاد هر گونه حاشیه برای این تیم را خطرناک دانست و عنوان کرد: هیات مدیره به جای مصاحبه کردن دنبال حق و حقوق بازیکنان باشد

هیات مدیره به جای مصاحبه دنبال حق بازیکنان باشد
کد خبر: 286178
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۱۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سپهر حیدری با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس برای ذوب اهن گفت: هم پرسپولیس و هم ذوب آهن در بهترین شرایط به هم رسیدند و شرایط دو تیم ایده آل بود. بازی در اصفهان و در ارتفاع 1732 متری برای تیم های میهمان از نظر تنفسی سخت است. این موضوع پرسپولیس را به ویژه در نیمه اول اذیت می کرد. ذوب آهن هدفش این بود توسط حسینی و فخرالدینی از جناح چپ حمله کند و پرسپولیس روی کارهای ترکیبی خط هجومی اش حساب کرده بود. اما هر دو تیم به خوبی راه های نفوذ را بسته بلودند و معدود موقعیت های مسابقه هم روی ضربات ایستنگاهی رقم خورد.


وی افزود: ذوب آهن در بهترین شرایط خود قرار دارد. صبر مدیرعامل تیم برای علیرضا منصوریان جواب داده و این تیم بهترین نتایج را می گیرد اما به هر حال گرفتن امتیاز از پرسپولیس نمی تواند برای ذوب آهن نتیجه بدی باشد. این تساوی بیشتر از هر تیمی به نفع تیم ذوب آهن بود.


کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به حواشی اخیر که از سوی هیات مدیره مطرح می شود، گفت: مصاحبه های اینچنینی تمرکز کادر فنی را بر هم می زند و البته پرسپولیس تیم بزرگی است اما واقعا ایجاد هر گونه حاشیه برای پرسپولیس که در هر سه جام مدعی است، برای تیم خطرناک است.


وی اضافه گرد: برانکو شرایط را درک کرده و با وجود مشکلات زیاد کارش را به بهترین نحو انجام می دهد. بازیکنان هم که با وجود همه مشکلات کمبود امکانات و شرایط سخت مالی سنگ تمام گذاشتند و غیرت به خرج دادند اما به تعهدات عمل نشد. هیات مدیره بهتر است به جای مصاحبه کردن به دنبال حق و حقوق بازیکنان باشند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها