کد خبر: 286207
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۰۸:۱۴:۰۰
| |

سرمربی چلسی بعد از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ اروپا مطرح کرد؛

مشکل بزرگ در تیم من هنوز وجود دارد

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی با وجود صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ اروپا از یک مشکل بزرگ در تیمش سخن گفت.

مشکل بزرگ در تیم من هنوز وجود دارد
کد خبر: 286207
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۰۸:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و چهره تیم‌های حاضر در نیمه نهایی مشخص شد. در یکی از بازی‌های این مرحله چلسی با نتیجه 4 بر 3 میزبان خود اسلویاپراگجمهوری چک را شکست داد تا به جمع چهار تیم برتر راه یابد.

به گزارش ساکرنت، مائوریسیو ساری سرمربی چلسی بعد از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا گفت: ما در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی را برابر حریف خودمان ارائه دادیم ولی متأسفانه همچون دو ماه قبل، شروع ضعیفی در نیمه دوم بازی داشتیم و در این دیدار نیز دو بار در نیمه دوم دروازه ما باز شد. این مشکل بزرگ تیم ما است و باید خیلی سریع آن را برطرف کنیم.

در 10 دیدار قبل در شروع نیمه دوم خیلی ضعیف بودیم و گل‌های زیادی دریافت کردیم. شاید در پایان نیمه نخست بازی فکر می‌کردیم که همه چیز تمام شده است و صعود کردیم ولی حقیقت این طور نبود و مشخص شد که ما برابر حریف قدرتمندی بازی داشتیم.

سرمربی ایتالیایی درباره وضعیت ادن هازارد که در این دیدار دچار مصدومیت شد گفت: فکر نمی‌کنم مصدومیت او جدی باشد. هازارد بازیکن خوب و مهمی در تیم ما است و تلاش می‌کنیم تا برای بازی بعدی خودمان در لیگ او را آماده کنیم و فکر می‌کنم همینطور نیز باشد.

آبی پوشان در این مرحله از رقابت‌ها باید برابر اینتراخت فرانکفورت قرار گیرند. چلسی همچنین روز دوشنبه باید در لیگ برتر برابر برنلی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها